|       ***       Vissza a nyitólapra       ***       |
Keresés oldaltartalomra:
  




Ön most az Asztropitekusz írott rádió adását olvassa, ha hangosan olvassa, akkor hallgatja is...Adomány a királynõnek, kezdés: 2014.07.03. csütörtök ... Küld tovább ismerõseidnek is!
Fölfogod már végre, hogy ez nem csupán egy digitális kacat, még ha neked e-mailen jön akkor sem?
Nem meg mondtam, hogy a leszerelésre és az atomkeresztre költsetek, de Ti fegyverekre költöttetek. Ti jobban tudjátok még mindig ugye? Ismétlem a régi rendszerbõl nem dobunk ki semmit, ami használható. Csak ami teljesen használhatatlan, azt mellõzzük. Alkatrésznek nem szedünk szét mûködõ gépeket. Viszont Atomkeresztes a félgép emberek beépített fegyvereit sem kíméli. Óvakodj az implantátumoktól! Az ember úgy egészséges, ha nincsenek elektromos kütyük beleépítve. WC tömitõ anyagot pedig nem használunk bõr alatt hordott push-up melltartónak. Igen, a szilikon az WC tömítõ anyag.
Zene: *** Omega - Megszentelt világ *** Simon & Garfunkel -sound of silence *** The BossHoss Word up *** The Beatles - A Hard Day s Night *** Boney M - One Way Ticket ***


Királyok, és Királynõk akartok lenni? Ne küzdjetek, hanem tanuljatok, és dolgozzatok meg érte!

A JAK kezdetben legyen 3/24.
Ez azt jelenti, hogy királynõ, vagy Királynõ, kicsinyeitõl azt várja, ha valamelyik kicsinye a gyümölcsösben 24 kosár gyümölcsöt szedet, abból három kosarat neki, a nagyobbnak adjon, amit Õ oszt szét, saját vendégei körében, míg a maradék 21 kosarat a kicsi osztja szét saját köreiben. De a kicsi mondhatja, hogy most csak két kosarat kapsz, de mondhatja azt is, hogy rendben, most négy kosarat is tudok adni, mindaddig, amíg kicsi és Nagy meg nem egyezik.
És király és Király ügyel arra, hogy meglegyen az a gazdaság, ahol a kicsik gyümölcsöt szedhetnek, és a törvényen keresztül ügyel arra, hogy a gyümölcs ne legyen fegyveres terrorista banda, vagy más bûnözõk jussa, akik lerohannák, és elpusztítanák a gazdaságot, és távol tartja a bûnözõket a gyûjtõ kosaraktól! És lehetnek más társaságok is, akik máshogy szednek, és osztanak gyümölcsöt, de király és királynõ nem barbár vezér, hanem civil ember, aki a civileket vezet, és civilekkel gyûjt és civileknek oszt.
Az alábbi írás hossza, arasznyi széles tekercsen, kevesebb, mint három ember magassága összeadva. Te akkor lehetsz herceg vagy hercegnõ, ha elejétõl végéig megértetted, ami itt le van írva, és azt tudod gyakorlatban használni! Csak amikor kerek elejétõl végéig az egész, és nem csak darabokat értesz belõle, hanem kerek az egész, csak akkor lehetsz herceg vagy hercegnõ, és ezután, ha teszed a dolgod és megválasztanak, akkor lehetsz király vagy királynõ!
Olyan terror szervezetek, mit a nato, a vörös hadsereg, vagy az amerikai hadsereg stb. nem kaphatnak támogatást alapítványunkból mindaddig, amíg le nem teszik a fegyvert, és meg nem tartják a védõ kódexét!


Asztropitekusz - Adomány a királynõnek

Háttértörténet: Tudod, kis-fõnökökkel azóta is balhézok, mert nem értik meg, hogy az álomcégben minden munkaállomást úgy kell megtervezni, hogy az ott lévõ munkát egy átlagos teljesítményû, jó állapotban lévõ, nem beteg munkás el tudja végezni, és az nem átlagos, ha a sorról 45 tonna anyag jön le, és azt egy emberrel akarják elpakoltatni! 4-5 tonna még csak el megy, de 45 tonna már igencsak aranyérmes teljesítmény, amibõl hosszútávon hajtva csak az aranyér marad. Fizeti a cég az évekig tartó reuma kúrát, vagy igyekszik felfejlõdni odáig, hogy nem követel olimpiai aranyérmes teljesítményt egy minimálbérért cserébe, hanem meghosszabbítja a munkaállomást, hogy több ember is odaférjen a munkához? Amit lehet bírni egy napig, azt nem lehet bírni évekig, és ha túlhajtod a dolgozót, selejt lesz a végtermék.

A jelen helyzet: Ha bele gondolsz, mi van most országunkban, azt látod, hogy a dolgozót megadóztatják, mielõtt megkapná a fizetését. A bruttó fizetésén felül meg kell termelnie azt is ami a társadalombiztosításnak megy, majd levonják az egyéb jutalékokat is. Ezzel már igencsak meg van adóztatva, de ezek után mikor a boltban vásárol, még az általános forgalmi adót is meg kell fizetnie. Mi ez, ha nem kettõs, hármas, vagy a külön adókat is figyelembe véve, néhány esetben háromszorosnál is többszörös adózás? Ez fölöslegesen bonyolult rendszer, ami összeroppantja a gazdaságot, és az összeroppanást ostoba módszerrel, még további adókkal, például válságadóval próbálnak kezelni. (Reméljük, mire Te ezeket a sorokat olvasod, talán már elviselhetõbb lesz a helyzet.) A régi rendszert nem akarjuk felszámolni, hanem szeretnénk mellé tenni egy másik rendszert, hogy itt is meglegyen a választás szabadsága. És ami használható a régi rendszerbõl, azt nem dobjuk ki! Az egyszerû rendszer nem feltétlen pótolja az összetett rendszert, mert van ahol az egyszerût kell használni, van ahol az összetettet. De kerüljük a többszörös adóztatást, vagy az egyik, vagy a másik! És legyen választási lehetõség! Hogyan mûködtethetnénk egy egyszerûen üzemeltethetõ, közérthetõ rendszert? Hogy fog kinézni a mi rendszerünk?

Hozd létre az alább vázolt alapítványt saját területeden, vagy ha már valaki létrehozta, dolgozz nekik, válasszatok kiskirálynõt, aki az alábbiak szerint tud osztani, és mikor Nagy Királyt, Királynõt választotok, jól figyeljetek oda, hogy a jelöltek közül kik lesznek a Nagy Királyok és Királynõk, mert Nagy Királyok és Királynõk tanácsait részben a Ti alapítványotok fogja eltartani! De ne az legyen az ostoba fõ szempont, hogy melyik a legolcsóbb, hanem inkább azt nézzétek, kiknek vannak használható terveik, és hol várható a legkevesebb kudarc ebben a pusztulással teletûzdelt világban.

Alulról felfelé építkezünk. Elsõként a területi alapítványt hozzuk létre, és szerzõdtetjük a vándorokat, aztán mikor az alapítvány már képes eltartani, létrehozzuk a kiskirályok és kiskirálynõk tanácsát, ahol a királyok létrehozzák saját tiltó-támogatandó-kiemelten támogatandó tevékenységek intézmények stb. listáját, és királynõk ez-alapján elkezdenek osztani. (Király és királynõ cserélhet szerepet, és segíthet a másik munkájában.) És ekkor felkerülhet fejükre a korona.

Szám szerint: az egy az egyén, a kettõ az a pár, és a három, az már csoport. Tehát legalább három jól mûködõ tanács kell ahhoz, hogy létrehozzanak egy felettes tanácsot. Tehát elsõként kiskirály és kiskirálynõ fejére kerül fel a korona, majd azt követik az országos Nagy Királyok, majd az Uniós, vagy kontinentális Királyok, efölött helyezkedik el a Bolygó Tanácsa, és legalább három bolygó szövetsége hozhatja létre a Bolygóközi Szövetséget, és így tovább. És a vándor, ha akar öltözhet szakadt gúnyába is, de lehet királyi öltözete is, ahogy azt a feladat kívánja, mert vándor az, aki mindezt terjeszti, és az építkezést irányítja. Tehát, ha eléggé megerõsödik három tanács, akkor létrehozhat egy felettes szervezetet. A kisebb községeknek, is lehet önkormányzata, vagy vezetése de törvényhozó, adománygyûjtõ és elosztó területi szervezetet megye méretû területre, vagy 100 000- 1 000 000 fõ területére érdemes optimalizálni, vagy minimum 10 000 fõre. Ha egy országnak, nincs ennél több lakosa, akkor, a területi szervezet maga az országos szervezet is. Ha egy országnak több mit100 területi szervezete van, kiskirályok és kiskirálynõk mûködõ tanácsával, akkor érdemes az adott országban két vagy három Országos Nagy Tanácsot, szervezetet létrehozni. Egy tanács optimálisan 3-33, vagy elfogadhatóan legfeljebb 120 alatta lévõ tanácsot, szervezetet képes vezetni.

Törvény: bármely tanács, legyen az kicsi, vagy nagy, nyilvánosan mûködik, legalább az alatta és felette lévõ két szintig, de engedély kérése után, bármely törvényes adófizetõ (magyarázat nélkül) betekintést nyerhet, bármely tanács költségvetési kimutatásába (torta), akár a legalsó szintektõl a legfelsõ szintig, hogy az adófizetõ lássa, mire fordítja egy adott tanács az adományokat. Az egyszerû munkásnak, vagy földmûvesnek is meg legyen a lehetõsége, hogy betekintést nyerjen, tanuljon és akár magasabb szintre is lépjen, és Királynak is meg legyen a lehetõsége, ha akar, nyugalomba vonuljon, miután gondoskodott utódjáról, vagy például egyszerû földmûvesként is tengetheti tovább életét, ha ez így neki jobban tetszik.

A szavazás kétlépcsõs átfedett (esetleg három lépcsõs), ahogy azt prof. Helios Gamma csillagász ismertette velünk.

Légy óvatos az építkezésnél, nehogy a fejedre szakadjon, amit a fejed fölé építesz, és való igaz, magas lóról lehet nagyot esni, ha akarsz leszállhatsz a lóról, de ne essél le, róla, ha ugratnak!

Adomány a Királynõnek
Javasolt rendszer
...És Királyok dolga, hogy legyen egy mûködõ gazdaság, ahol nem kell könyörögni a munkáért, és bárki dolgozhat, és Királynõk dolga hogy onnan adományt kérjenek, amibõl finanszírozhatják a közcélokat, közintézményeket, a született esõlesõket, nyugalmazottakat stb.!
...És van amikor kiskirálynõ szebben táncol, mint Nagy Királynõ, mégis nagyobb summa jut Nagy Királynõnek, mint kiskirálynõnek, de kiskirálynõ ezen nem sértõdik meg!
… és bankár most felteszi magának a kérdést, hosszútávon hogyan tud megélni, ha a pénz értéke erõsödik és negatív kamatokkal kel számolni? A mateklecke megoldható idegroham nélkül is. Az infláció-defláció kanyart óvatosan, lassan be kell venni!

Fontos: a munkásnak csak a munkalapot kell kitölteni. Ha ennél többet nem tud, akkor is lehet legális, leadózott munkás. (feltéve, ha nem ütközik törvénybe a tevékenység, amit folytat) Ha akarja, megtanulhatja a protokollokat és elõírásokat, hogy szakember legyen, de ahhoz, hogy legális adózott jövedelme legyen, nem kell többet tudnia, mint kitölteni a munkalapot, és befizetni az adományt havonta az alapítvány részére, ahol a munkalapokat leigazolják. (nyomnak rá egy pecsétet és lefénymásolják.) Ezután a papír elrakható emlékbe, vagy újrahasznosítható, legfeljebb az éves elszámolásig megõrzendõ.
A munkalapon lehet néhány órás, vagy maximum 1 havi munka feltüntetve, vagy 1 db, akár több hónapon át tartó munkafolyamat feltüntetve. (munkaórára, anyagköltségre lebontva)

Hogy külföldiek, vagy a területen használt nyelven nem beszélõk is dolgozhassanak, engedélyezett az is, hogy a munkalapot egy felelõs munkavezetõ töltse ki beosztottainak. (egyénenként külön külön.) A megjegyzésben ilyenkor fel kell tüntetni, hogy kitöltötte: Vezetõ Neve

Megjegyzés: Az itt vázolt adományrendszer nyilvános, nem jogdíjas, szabadon terjeszthetõ rendszer.

Definíciók elsõsorban szakembereknek:
TAK: területi adomány kiskirálynõknek
JAK: Javasolt -az adomány mértékére vonatkozó- százalék vagy rész, amit a Nagy Királynõk javasolnak a kiskirálynõknek, amit a kiskirálynõk módosíthatnak, hogy megállapítsák, területükön mennyi lesz a TAK az OTAK a NAK.
OTAK: osztott adomány a királynõnek. Az-esetben használatos, ha a Kis és Nagy Királyok, Királynõk Köztársasága egy másik Köztársasággal, vallással, szervezettel együttmûködve dolgozik egy adott munkán.
IAK: intézmény adomány a királynõnek az-esetben használatos, ha egy cég külön adományt szeretne juttatni a királynõn keresztül egy általa kiemelten támogatott intézménynek, vallási intézménynek stb. Ez esetben a cég, vagy dolgozó határozza meg, hogy mennyi legyen az IAK
EAK: egyéb adomány saját szabályok szerint
NAK: Nagy adomány Nagy Királynõknek: kis és Nagy Királynõk közti megegyezés, hogy a kiskirálynõk a befolyt összegbõl mennyit fordíthatnak saját területük finanszírozására, és mennyit fizetnek a Nagy Királynõknek. A NAK-ra is igaz, a gyerek akkor szép, ha a NAK kb. 1/6 azaz kb. (3, 5 esetleg 6)/24 körül mozog. Ez-esetben adott kiskirálynõk tanácsa a befolyt adomány 5/6 részét saját területük finanszírozására fordíthatja, és 1/6 jár az országos Nagy Királynõk Tanácsának.
XAK: Átlagos földi halandó ritkán találkozik vele. Az Országos Tanácsok Uniós Tanácsokat tartanak fenn adományaikkal, az Uniós Tanácsok Tartják fenn a Bolygó Tanácsát. Bolygók Tanácsai tartják fenn a különbözõ Bolygóközi Szövetségeket stb. A XAK területenként változik, a NAK-hoz hasonlóan azt mutatja, mennyit lehet elkölteni helyben, és mennyi jár a felettes tanácsnak bolygó feletti szinteken.

Az adomány alapja egy munkalap, amit például egy alapítvány kezel. Az Adomány a Királynõnek Alapítvány -Terület név- egy adott területen, (község, város megye ország) felelõs az adományok kezeléséért az adott területen. A község és város szintû alapítványok felelõsek a munkalapok és az ezek alapján befolyt összegek kezeléséért. A királynõ és királynõk tanácsa felel a befolyt összegek elosztásáért. A kiskirálynõk a befolyt összeg (16, 21)/24 tizenhat – huszonegy huszonnegyed területen belül saját területük mûködésére, vagy fejlesztésére osztanak szét. A maradék (3, 8)/24 három -nyolc huszonnegyed részt a kiskirálynõk tanácsa a Nagy Királynõk Tanácsának és az Országos kapcsolatok fenntartására adományozza. A Nagy Királynõk a befolyt összegbõl finanszírozzák az ország mûködtetését és az országok közti kapcsolatokat, amit a Királyok Tanácsa vezet. A kis és Nagy Királynõk szabályozzák, hogy a munkalapon az elvégzett munkáért fizetett összeghez képest az adomány összegét. Saját területükön elsõ sorban a kicsik, amíg a Nagyok csak ajánlják, hogy aktuálisan mennyi legyen az annyi, ami ünnepnapokon általában kevesebb, katasztrófa helyzetben viszont több.

Például: Ha a megrendelõ egy munkáért 1000Ft+200Ft +adományt fizet a kõmûvesnek, azaz adott +20%-ot fizet. Ebbõl 1000Ft a kõmûvesé 200Ft az adomány, ami a kiskirálynõké. Hogy mennyi legyen a TAK, azt saját területükön a kiskirálynõk írják elõ. Ha a Kõmûves így dolgozik, az 1000Ft-ból már nem kell adóznia. Ebben az esetben200/1200 1/6 azaz 2/12 azaz 4/24 azaz 16,66% volt a TAK.

Ha a megrendelõ egy munkáért 1000Ft+500Ft TAK -ot fizet a kõmûvesnek. Ebbõl 1000Ft a kõmûvesé 500Ft az adomány, ami a kiskirálynõké. Ebben az esetben 500/1500=1/3 azaz 4/12 azaz 8/24 azaz 33,33% volt a TAK.

Az alapítvány azzal számol, hogy adott bruttó összegbõl hány százalék jut neki, de a kõmûves azt nézi, hogy adott munkáért mennyit kell kérnie, hogy megéljen, és hogy legyenek szerszámai stb., és a nettó összegre számolja az adományt. Tehát így számolva a + adomány %-ban valamivel magasabb érték, mint a TAK, mert a kisebb nettó összeghez viszonyítunk.

Az egyértelmûség kedvéért az alapítvány kitesz egy minta munkalapot a faliújságára, ami az aktuális TAK értékkel számolva konkrét egész mintaszámokkal példán mutatja, mennyi lesz a +adomány, és hogy kell kitölteni a munkalapot. Ha a TAK változik, új mintamunkalapot készít, és azt bemutatja cégeinek, dolgozóinak.

Mennyi legyen az annyi? A királynõk tudják, a gyerek akkor szép, ha a TAK kb. 1/6 azaz kb. (3, 5 esetleg 6)/24 körül mozog. 8/24 nem túl szép, de még tartható, 12/24 és afelett, kifejezetten ronda, majd teljesen életképtelen, tarthatatlan.

A TAK kizárja az áfa-t. Azaz, a kõmûvesnek nem kell még + áfa költséggel megterhelnie a megrendelõt, azaz nem kell áfa terhet raknia a megrendelõre, ez kettõs adózás lenne. De a Kõmûves választhatja, hogy a régi rendszer szerint adózik, és pluszba fizeti, fizetteti az áfát, vagy inkább válassza az TAK -ot és a királynõnek dolgozik. Tehát a mi munkalapunkon nem szerepel áfa, a mi munkalapunkon a TAK szerepel.
Mennyi legyen az annyi? A királynõk tudják, egy területen akár több és több fajta köztársaság is mûködhet, és lehetnek vallások és más szervezetek is, saját adó vagy adományrendszerrel.

Ha a területen csak a Kis és Nagy Királyok, Királynõk Köztársasága van jelen, akkor annak minden támogatott intézményét a TAK -ból kell finanszírozni, de ha a Köztársaság más Köztársaságokkal, vallásokkal, vagy egyéb szervezetekkel együttmûködve vállalja a támogatandó intézmények finanszírozását, akkor a felelõsség megosztásával és a ránk esõ résszel arányosan kell kérni és szétosztani az OTAK -ot.

Példa: Köztársaságunkban a területen TAK jelenleg 4/24, de egy adott munkát 30-70%ban a régi Köztársasággal vállaljuk. Ebben a munkában a mi részünk a kisebb. Ez esetben a turmix úgy néz ki, hogy a régi Köztársaság az adott munkában csökkenti a dolgozókra jutó adó, és a termékre jutó áfa terheket 30%-al, azaz, megtartja a 70%-ot, és a munkabért mi is csak 30% OTAK -kal terheljük. Tehát az adott munkára az osztott TAK, azaz OTAK jelen esetben 4/24*0,3=1,2/24 azaz 5% azaz 5 százalék. Viszont a munkalap túl bonyolult lenne a dolgozónak ha több fajta adót és járulékot kéne kezelnie, ezért megegyezünk a társköztársasággal, hogy vagy az õ, vagy a mi rendszerünk szerint megyünk. Ha a mi rendszerünket használjuk megkérjük társainkat, számolják ki, hány % fedezné az összes költséget, ha tisztán õk dolgoznának (adó TB nyugdíj stb.) vesszük ennek a 70%-át, hozzáadjuk ezt a saját részhez, jelen esetben a TAK 30 %-ához azaz 5% -hoz és ha a mi rendszerünket használjuk, akkor a munkalapra azt írjuk, hogy x% OTAK ami a saját rész+ amennyit a partner megállapít. Az adományt az alapítvány szedi be, de a társszervezetnek tovább küldi a rájuk esõ részt. Ha a társszervezet rendszerét használjuk, akkor õk úgy szedik be az adományt, ahogy õk akarják, és akkor õk fizetik nekünk a ránk esõ részt.

Egyszerû turmix: A közös területen a munkák X%-át mi alattunk végzik 100% ban a mi rendszerünkkel, Y% a társszervezethez tartozik. Ez-esetben a közterheket X:Y arányban vállaljuk.
megjegyzés: Egy adott területen x:y arány már akkor teljesül, ha mindkét fél a saját elosztási rendszere szerint oszt, a különbség csupán annyi, hogy melyik fél hány %-ot visz az országos, vagy afeletti szintekre, mínusz: mennyit csorgat onnan vissza. Optimális megoldás, ha egyik fél sem támadja a másikat, csupán azért, mert más rendszert használ, még akkor sem, ha az nem olyan hatékony. Van aki a versenyautót szereti, és vannak hozzá útjai, terepen viszont a traktor a megfelelõ választás. Az elosztást néha szinkronizálni kell, kerülve a perlekedést, és a peres ügyeket, nehogy olyan helyzet alakuljon ki, hogy például mindkét elosztó rendszer támogatja a kórházat, mert ott sokan sírnak, és elfelejtik például támogatni az iskolákat, pláne, ha a kórházért sírók titokban  másra, például kaszinókra költik a támogatást.

A munkalap

A munkalap tartalmazza hogy az elvégzett munkáért mennyit kér a cég, vállalkozó, vagy alkalmi munkás, mennyi az ehhez járuló adomány, és mennyi az adománnyal terhelt bruttó összeg, amit a megrendelõ fizet. Amennyiben a munka TAK, azaz teljes mértékben ezt a rendszert használja, ez mentesít minden más adóteher alól, de ez csupán a munkalapon megadott munkára vonatkozik. Lehetséges az is, hogy valaki TAK munkalappal dolgozik valamennyit ebben a rendszerben, miközben máshol is folytat munkát, más adószabályok szerint. A munkalap tartalmazza Az alapítvány, vagy adománykezelõ intézmény nevét, az elvégzett munkát, a megrendelõ és a cég vagy dolgozó adatait. Lehet nyomtatott, formanyomtatvány, vagy kézzel írott. Az utóbbi esetben az elvárás csupán annyi, hogy a kézírás legyen egyértelmûen olvasható.
Törvény: Nem kötelezhetõ minden esetben elektronikus rendszerek használata. Lehet valaki leadózott legális dolgozó úgy is, hogy kézzel, vagy mechanikus írógéppel írt munkalapokkal dolgozik, és dolgozhat készpénzzel. Elektronikus társadalmakban ez-esetben munkalapjai elektronikus másolatát az adománykezelõ intézmény tárolja a szükséges ideig, és a dolgozó készpénzzel fizeti az adományt. A Kis és Nagy Királyok, Királynõk Köztársasága mûködhet elektronikus és nem elektronikus társadalmakban is, és használhat más, itt nem tárgyalt adományrendszert is.
Törvény: Köztársaság Köztársaságnak nem adózik, de lehetnek egyezmények, egymás, akár hosszú távú, támogatására is.

TAK munkalap letöltése (.pdf)

kitöltött minta munkalap letöltése (.jpg)

(Az OTAK munkalap ugyanez, csak a TAK elé oda kell írni egy O betût, és mindkét esetben fel kell tüntetni a pontos % értéket)

Mint ahogy az a minta munkalapon látható, a megrendelõ 344 000Ft-ot fizet, ebbõl 300 000Ft jut a dolgozónak, ami nem tiszta bevétel, mert vannak anyagköltségek is, és 44 000 Ft jut a Kiskirálynõnek. De mibõl fizetik ezt a kisnyugdíjasok és a gyerekek? Ez a járda olyan hosszú, hogy hat nagymama – unoka lakot köt össze, és ha nem faragott, csak válogatott kövekbõl építenénk, akkor körülbelül 100 000Ft-al kevesebbe kerülne a mutatvány, de akkor a járda kicsit hepehupás lenne. Ezért inkább a nyugdíjasok úgy döntöttek, fejenként 58 000Ft-ot kifizetnek a mesternek, ha az belemegy, hogy mindezt 12 hónap alatt kell havi részletben kifizetniük. (a borravalót nem tüntették fel a munkalapon) A mester a minta munkalap szerint, a területi adományon kívül, még vállalta azt is, hogy jelen munkában 50 000Ft adománnyal járul hozzá Fejér-megye területi alapítványának létrehozásához. Ezt a ráesõ részbõl, a 300 000Ft-ból fizeti. Így az alapítványnak már 94 000Ft jut. Bárki lehet az alapítvány pályázója, és a kiskirálynõ támogatottja, feltéve, ha a tevékenység nem ütközik törvénybe, és megvan rá a keret. Azok a nyugdíjasok, akik késõbb építkeznek, mikor már van alapítvány, pályázhatnak, hogy a nekik jutó 50m-es szakasznál az alapítvány tekintsen el az adótól, és támogassa õket még 60 000Ft-tal, hogy szép sima legyen a járda, de csak annyiba kerüljön nekik, mintha nem faragott kõbõl építenék. Ez-esetben, ha megkapják a támogatást, egy nagymamának már csak 40 000Ft -ot kell kifizetni, és a munkalapon fel kell tüntetni, a megjegyzésben, az alapítvány támogatásának erre a munkára vonatkozó támogatás kódját (sorszámát).

Néha elõfordulhat, hogy egy munkalapon a dolgozó felajánlást tesz IAK vagy EAK formában, a megrendelõ pedig adókedvezményt kap, de ezek ritka, vagy rendkívüli esetek. Egy munkánál, ha azt nem tudják kifizetni, és adókedvezményt vagy támogatást kérnek, akkor nem szoktak, még különadót is felajánlani.
Tehát lehet egy munkalapon IAK, azaz plusz adomány, és egy másik munka lehet az, ahol kedvezményt, vagy támogatást vettek igénybe de egyszerre a kettõ ritkán fordul elõ.

Néhány esetben a királynõ lemondhat az adományról, és még támogatást is adhat, mivel, gyerekekrõl és nyugdíjasokról van szó, de a királynõ ezt nem tudja megtenni minden esetben, mert a dolgozóknak és cégeknek kell eltartani a területi alapítványokat, tanácsokat, adományaikkal, amik nagyobb tanácsokat és alapítványokat tartanak el adományaikkal. Minden pénztárca és nagy-kalap úgy mûködik, hogy abba elõbb bele kell tenni valamennyit, és csak utána lehet abból kiszedni valamennyit, vagy annál kevesebbet. Sajnos a kicsik ezt sokszor nem tudják! Van, aki azt hiszi, a pénztárca és a nagy-kalap valami olyasmi, amibõl mindig lehet pénzt kivenni. Nem, elõbb bele kell tenni, aztán lehet kivenni!

A pályázó egy adott munkára, szervezetre, intézményre kérhet adókedvezményt, vagy teljes adómentességet, vagy adómentességet és támogatást, de (egy személy, egy munkafolyamat stb. esetén) olyan nincs, hogy valakit támogatunk, miközben adóztatunk. Ez hiba lenne, felesleges számítás, akár a végtelenségig. Nagy és kiskirálynõ közt viszont más a helyzet, mert itt nem egy, hanem több vonalról van szó, és kiskirálynõ, miközben fizeti a NAK -ot, Pályázója lehet Nagy Királynõnek, és kérheti annak támogatását valamely, saját erõbõl nehezen megoldható de szükséges munka elvégzéséhez.

Természetesen lehetnek más típusú munkalapok is, például egy kereskedõ cég, nagyjából úgy számol, mint az építõ mester a faragott kõvel. Veszi a terméket a termelõtõl, kirakja a boltba, és eladja a vevõnek. Mennyivel növelte a termék értékét? A kereskedõ nem farag köveket. Elsõre úgy néz ki, hogy semmivel, mert ugyanazt a dobozt adta el, mint amit megvett. Igen de õ eladta! És ez a nyersanyagtól a vevõig tartó teljes munkafolyamat része, kb. 1/14, vagy annál kisebb része, mert7T7 cégben legkevesebb 13 -an vannak, és a vezetõ néha kettõnek számít, és lehetnek még ennél is többen, úgy átlagosan a teljes munkafolyamat körülbelül 1/24 része a kereskedés és eladás, és a kereskedõ akkor tisztességes, ha ennek megfelelõ haszna van a termékeken, de van amikor nagyon messze a piac, és vannak még szállítási költségek is, és az út csak ott kevésbé veszélyes, ahol a vándor már azelõtt átjutott, és azóta is járják, ezért néha a kereskedõ ugyanazt a dobozt jóval drágábban adja, mint amennyiért megvette, és az eladás mínusz a vételár közti különbség -mínusz a költségek TAK szerinti részét adományozza a királynõnek. Erre használhat akár kézzel írt munkalapot is, ami például tartalmazhatja a havi bevétel mínusz kiadás értékeket, és ennek TAK része az adomány.

A NAK területenként változhat. Ha valamelyik megyében például árvíz vagy más katasztrófa van, Nagy Királynõ megteheti, hogy az adott területen jelentõsen csökkenti az adó terheket, míg más megyékben egy kicsit emeli az elvárásokat, hogy pótolja a kiesést mindaddig, amíg a katasztrófa el nem hárul. A katasztrófa mindig többlet terhet ,jelent, de a katasztrofális területet lehetõség szerint igyekezni kell tehermentesíteni.

Adomány a Királynõnek Alapítvány

...hogy mielõbb el tudj kezdeni dolgozni, vagy legalizálni tudd eddigi munkádat.
Ha máshol nem találsz munkát, vagy másodállásban szeretnél dolgozni és pénzt keresni, az Adomány a Királynõnek Alapítvány keretein belül folytathatsz bármilyen tevékenységet, amit a Királyi Tanács, vagy az országod parlamentje, megyéd önkormányzata megenged, és a kettõs adózást kerülendõ, mentesülsz más adóterhektõl, amennyiben az itt vázolt munkalap szerint adózol. Ha az alapítvány munkalapját használod, nem szükséges, hogy bejelentett cég legyél, de bejelentett cégként is vállalhatsz olyan munkát, amit el tudsz végezni, de nincs bent a bejegyzett tevékenységi köreidben.
Nem akarjuk megszüntetni, a jelenlegi adórendszert, vagy adórendszereket, hanem alapítványunkkal kiegészíteni szeretnénk a legálisan mûködtethetõ formákat.

Háttértörténet: Van egy céged, kaptál egy munkalehetõséget, amit inkább nem vállaltál be, nehogy összetûzésbe kerülj a hivatallal, mert nem volt bejegyzésed az adott tevékenységre, és mire bejegyeztetted volna, már más vitte a munkát? Vagy a megrendelõ is úgy gondolta, nem is olyan fontos, megleszünk enélkül is! Ennél sokkal jobb, ha az alapítvány munkalapjával bevállalod a munkát. Sok az adósságod, nem mersz munkát vállalni, félsz, mert fusiznod kell a megélhetésért. Az alapítvány segítségével legálissá teheted idõszakos, vagy folyamatos munkáidat. Hogy elkerüljük a kettõs adózást, tudd, ha a királynõnek adózol, egy adott munkában, azután már nem kell máshol leadóznod!
Elsõ körben azokon szeretnék segíteni, akik akár holnap elmennének dolgozni, és lenne is munkájuk, de nem tudják legyõzni az adminisztrációval járó gátakat, és kénytelenek feketén dolgozni, vagy inkább nem végzik el a munkát, nehogy lebukjanak.
Célunk egy olyan egyszerû adományrendszer mûködtetése, ami minimális adminisztrációval jár és fenntartható akkor is, ha az elektromos társadalom megbukna. Ne feledd, az új-városok, New York, New Orleans stb. már azelõtt felépültek, mielõtt hõlégfúvóként mûködõ számítógépekrõl vagy kérész életûre tervezett digitális mobilokról lehetett volna üzeneteket küldeni.
Mobiltelefont gyártasz, de már mindenkinek van és megtelt a piac? Mit mond a rossz menedzser? Gyártsunk silány terméket, ami hamar tönkremegy, így mindenki vesz majd még egy mobilt. Mit mond a jó menedzser? Ha megtelt a piac, kell keresni új piacot, és a minõséget is javítani kell, mert lehet, hogy a következõ piacon kõkori körülmények fognak uralkodni, de a mi termékünknek azt is ki kell bírni. Na és aki minden évben le akarja cserélni a mobilját, mert unatkozik? Ha akar, vehet újat, vagy csereberélhet a használt piacon. Ó egy kis szemléletváltással mennyit lehetne javítani a gazdaságon! Ha már dolgozol, legalább próbáld meg jól csinálni azt amit csinálsz, kivéve, ha hóhérként tevékenykedsz, vagy más illegális pusztító tevékenységet folytatsz, mert azt jobb, ha abbahagyod!
A királynõnek szeretnél dolgozni? Ha még senki nem tette meg, alapítsd meg megyédben az Adomány a Királynõnek Alapítványt, ha már valaki megalapította, akkor keresd meg, és dolgozz náluk. Az alapítás után az alapítvány emberei felkeresik a területen mûködõ cégeket, dolgozókat, munkanélkülieket minta munkalapjukkal, és felajánlják a lehetõséget a cégeknek, hogy így is dolgozhatnak. A befolyt összeget a királynõk tanácsának adják elosztásra.

A királynõk

Feltételezzük, hogy az osztást, mint matematikai mûveletet, a királynõ már ismeri, mert általános iskolában tanulta, és ezt itt nem kell külön magyarázni!
Nagy Királynõ ugyanúgy oszt, mint kiskirálynõ, de kiskirálynõ területi célokat, intézményeket finanszíroz, és lehet nem csak támogatója, hanem pályázója, támogatottja is Nagy Királynõnek, de Nagy Királynõ elsõsorban nagyobb, országos szintû intézményeket célokat mûködtet, finanszíroz.
Hogyan oszt a királynõ? Amit itt vázolunk, az az alap módszer! Egy egyszerû, kissé összetett matematikai eljárás, amit minden királynõnek ismernie kell.
A matematikai eljárással fillérre pontosan kiszámolható, kinek mennyi jár, de azért van ott a királynõ, vagy a királynõk tanácsa, hogy a matematikai döntést felülbírálhassa, ha az szükséges. A matematika csupán egy nagyon pontos tudatlan gépezet, és nagyon hamar tönkre mennénk, ha csupán ennyi lenne. A mérõszalag sosem fog magától mérni! Ahhoz kell valamilyen ok, és egy cselekvõ, hogy a mérõszalag mérjen. Ne felejtsd, hogy a galaxis legsötétebb legostobább legtudatlanabb gépezetét a mesterséges intelligencia fejlesztõi állították elõ, és még mindig azt hiszik, hogy termékük jó és mûködik. Nos azért van ott a királynõ, hogy ésszel felfogja a végeredményt, és azt a helyi körülményeknek megfelelõen kiigazítsa, és erre semmilyen automata gép nem lesz képes, az ember maga tudja legjobban, mire van szüksége, mi a feladata stb.
Hogyan osztunk?
Aki adományt támogatást szeretne egy tevékenységre, intézetre, az pályázik. A királynõnek a királyoktól van egy listája a támogatható, nem támogatható, tiltott tevékenységekrõl, de már azelõtt megszûrik a pályázatokat, például megbízhatóság szempontjából, mielõtt azok a királynõ asztalára kerülnek. Ha már valaki pénzt kért mások megsegítésére, és azt elkocsmázta, az nem megbízható. Ha valaki tiltott tevékenységre kér pénzt, az nem dotálható. Maradnak a körben azok, akik megbízhatóak, támogatandó, vagy kiemelten támogatandó tevékenységet folytatnak, vagy intézményt finanszíroznak. Hogyan osztunk? Nem oszthatunk el többet mint amennyi van. Mekkora szeleteket vágjunk a tortából, hogy mindenki jól járjon? Nos, ez az amit nem lehet megtenni, mert mindig lesz olyan, aki zúgolódik, de igyekszünk a legjobb megoldás felé.

Megjegyzés: Maga a királynõ, vagy királynõk tanácsa nem oszt. Nekik már elõkészítik a tortát a hercegek és hercegnõk. A királynõ csak megnézi, szép-e, és használható-e a torta, vagy még kell-e rajta javítani, és igent mond, ha a torta megfelel. A királynõ tudja, hogyan készül a torta, és ha kell, megmondja min kell még változtatni.

Az alapeljárás: Hogyan készítjük el a tortát:
Tehát a tiltó-támogatandó-kiemelten támogatandó lista alapján válogatjuk, és besoroljuk a pályázókat.
A legalább támogatandó pályázatokat prioritással és kategóriával látjuk el.

Kategóriák:

fix összeg, nem változtatható teljes támogatást igényel legalább ennyire de többet vár: a típus -szorzója 1feletti érték
fix összeg, nem változtatható teljes támogatást igényel: b típus -szorzója 1
fix összeg, alkudható, részben is támogatható: c típus -szorzója 1 vagy 1 alatti érték
alkudható becsült összeg, a feltüntetettnél többet vár: d típus -szorzója értéke 1 feletti és alatti is lehet
alkudható becsült összeg, a feltüntetett összeget várja: e típus -szorzója 1 vagy 1 alatti érték
alkudható becsült összeg, a feltüntetettnél kevesebb is megfelel: f típus -szorzója 1 alatti érték
mindegyiknek lehet prioritása, ami azt mutatja, hogy feltétlen megadjuk-e neki a támogatást, csak részben támogatjuk, vagy kiemelten támogatjuk.
A prioritás is és a kategória szorzó értéke is 1+-1 azaz 0 és 2 és ezen érték közti szám lehet, általában egy körül mozog.

Példa: Ha a prioritásnál azt mondja a királynõ, hogy ez a pályázat mégsem támogatható mert kiderült hogy tiltott tevékenységet tartalmaz, akkor a prioritása 0 és ezt tovább szorozni osztani nem kell.
Példa2: Ha egy feladatról kiderül, hogy életbevágóan fontos, adhat neki a királynõ 1-nél magasabb prioritást, az-az fokozottan támogatott lesz a feladat, de 2-nél magasabb kategória szorzót vagy prioritást sehol nem használunk, mert a túlfinanszírozás kidobott pénz, és csak hátráltatja a megvalósulást. Ha kétszer kettõ, az az négynél többel kell szorozni, akkor a pályázat becsült összege a hibás.
Példa3: Teljes felelõsség esetén: A pályázatok között fix 1-es kategória szorzóval, és fix 1-es prioritással szerepel például a területen élõ nyugdíjasok nyugdíja, vagy hosszútávon szerzõdött közintézmények fenntartási költsége, de osztott felelõsség esetén beiktatunk még egy OTAK szorzót, ami a fizetési kötelezettségbõl a ránk esõ részt mutatja.

Ha megvan a prioritás és a kategória szorzó, elkezdhetünk osztani. A TAK*(1-NAK)-mínusz az alapítvány költsége a szétosztható összeg. Tehát a területi adományból levonjuk, ami a Nagy Királynõknek jár és levonjuk az alapítvány költségeit, a megmaradt összeg a szétosztandó a pályázók közt. Az alapítvány mûködési költsége (folyamatos mûködésnél kevesebb kell hogy legyen, mint a TAK 1/24-e, max 1/12-e nehogy drágább legyen a hús, mint a leves.)
OTAK esetén külön megegyezés alapján vagy beiktatunk egy OTAK szorzót az adott pályázatokhoz, ami mutatja, hogy mennyi százalékot kell nekünk viselni OTAK -os bevételnél és pályázónál, vagy kisebb részvételnél egy összegben utaljuk a tõlünk várt összeget elosztásra egy másik elosztó rendszerrel mûködõ szervezetbe.

Megjegyzés: a pályázóknak juttatott bruttó összegnél gondolni kell a posta és átutalás banki költségeire is, tehát a bruttó összeg= igényelt összeg * prioritás * kategória szorzó +posta, átutalás és egyéb költségek.

Most el kezdünk osztani.
A teljes összegbõl levonjuk a fix összeges igények bruttó értékeket, (a megfelelõ szorzókkal szorozva).
Ha negatív szám jön ki, akkor túl kevés a TAK, és csak csúsztatni tudunk a jövõ hónapra, és kénytelenek vagyunk emelni a TAK-ot. Jelen esetben csak néhány pályázót tudunk kifizetni, és itt figyelembe kell venni a határidõket, és hogy melyik pályázat csúszhat tovább, és melyik az, amit azonnal kell fizetni. Ha sok a csúsztatás emelni kéne a TAK -ot, de minél magasabb a TAK, annál inkább fennáll a veszély hogy elpártolnak tõlünk az adományozók, a nekünk dolgozók, ezért a királynõ igyekszik optimális szinten tartani a TAK -ot
Az osztás akkor megfelelõ, ha az elosztható összegbõl levonva az összes pályázó bruttó fizetendõ értékét, a végeredmény nem negatív, és a maradék az osztandó összegnek nem több mint 1/24-e, max. nem több mint 1/6-a. A maradékot eltesszük jövõ hónapra, így jövõ hónapban már nagyobb lesz a szétosztható összeg.

Megjegyzés: a TAK sohasem több kulcsos, minden dolgozóra a keresett összeg nagyságától függetlenül, adott idõben, adott területen ugyanaz a TAK vonatkozik, A királynõ saját területén rendkívüli esetben havonta egyébként a királynõk tanácsán változtathatja a TAK értékét, de feleslegesen nem változtat, és igyekszik igazodni a JAK-hoz. A királynõ ezen felül szükség esetén kérhet további támogatást IAK vagy EAK formában.

Alapeljárás2, osztás változtatható összegekkel: Amennyiben nem fix összeges, hanem alkudható pályázókról van szó, alkalmazhatjuk a következõ eljárást is: A magas prioritású fix összegeseket már kifizettük, maradt még elosztható ÖSSZ mennyiségû összeg a további pályázóknak. A szorzókat figyelembe véve:

1. pályázó A összeget kér.
2. pályázó B összeget kér.
3. pályázó C összeget kér.
Stb.

X darab pályázó összesen YY értékû összeget kér, de ez sajnos több mint az ÖSSZ, vagyis, amennyit ki tudunk fizetni. Vagy átcsúsztatunk valakiket a következõ hónapra, vagy az alábbiak szerint osztunk:

1. Pályázó kap (A*ÖSSZ)/YY összeget
2. Pályázó kap (B*ÖSSZ)/YY összeget
3. Pályázó kap (C*ÖSSZ)/YY összeget
Stb.

Ha ÖSSZ  nagyobb, mint YY, tehát több van, mint amennyit igényelnek akkor megnézzük, lehet-e valamennyit emelni a szorzókon, és így osztunk, de ez-esetben sem fizetjük túl a pályázókat, hanem a megmaradt összeget átcsúsztatjuk a következõ hónapra.

A csúsztatásoknál ügyelj arra, hogy irány a nulla és környéke! Azaz, hogy ne legyen tartozás, és ne legyen szét nem osztott összeg. Ha a csúsztatott pályázók kifizetetlen tartozásai meghaladják, a havi átlagos forgalom dupláját, pláne, ha tripláját, le kell alkudni a pályázókat, megnézve, feltétlen szükséges-e a kifizetés, és JAK ide, JAK oda, emelni kell a TAK -ot, míg ismét a nulla felé közelítünk. Ha túl sok a tartozás, az összezavar, és csõdbe visz. Ha mindig felhalmozunk, egy kis biztonsági tartalékot, ami felgyûlve meghaladja a havi átlagforgalmat, vagy annak dupláját, tripláját, az nagyon vonzza a rablókat, más bûnözõket és a sumák spekulánsokat, akik munka nélkül akarnak maguknak nagy hasznokat kaszálni, mások verítékébõl. Ha várhatóan nehéz útszakasz következik, lehet spórolással elõre betankolni, míg dõzsölés idején, mikor alig van rászoruló és pályázó, igyekezünk az osztatlan összegektõl megszabadulni.

Ha az osztás megfelelõnek tûnik, a hercegek, hercegnõk megrajzolják a tortát, ami azt ábrázolja, kire, mire mekkora szelet jut a teljes összegbõl, hogy a királynõk meg tudják nézni, szép-e a torta. A tortából látjuk mit támogatunk.

Milyen lesz a tortád?

Példák: Jól figyelj a választásnál, mert az alábbi három torta közül az egyik halálosan mérgezõ, egy nem jó semmire, csak a pénzt viszi, és egy talán még használható valamire!


Egy Napóleonnal ötvözött fasiszta típusú rendõrállamban majdnem minden pénz fegyverkezésre és öldöklésre folyik el.


Egy háború utáni rendõrállamban rengeteg pénz folyik el törvényesnek hitt törvénytelen megtorló akciókra, de a legtöbb pénzt hatástalan orvosi eljárásokra költik, mert ami történt az nagyon fáj, és nincs valódi orvos, csak kuruzsló, és nincs az a fájdalomcsillapító pirula, ami enyhítene, mert ezt nem lehet fájdalomcsillapító drogokkal enyhíteni. Kidobhatod a piruláidat!



A Köztársaság a kulturáltság és törvényesség alapszintjét akkor éri el, ha (a tortában) a dotált tevékenységek közt nem szerepel egyetlen egy darab fegyver, vagy fegyvergyártósor sem. Fegyverkezés, terrorizmus, háborúk, drogok, ezek illegális, törvénytelen, nem dotálható tevékenységek!
Érted már? Ha valaki vedeli a szeszt és dohányzik, akkor legalább annyit érjünk el, hogy azt ne állami támogatásból, hanem saját zsebbõl tegye. Ennél keményebb drogok pedig egyértelmûen tiltólistán vannak. Miféle királynõ az, aki fegyveres terroristákat támogat? Rúgjátok ki a barbár vezéreket, ha máshogy nem megy! Majd ha észhez térnek, talán visszajöhetnek.
Milyen lesz a Ti tortátok?
Látod, hogy nem is kell annyi felesleges adó ahhoz, hogy mûködjön a Köztársaság? Látod, hogy kevesebbõl is meg lehet élni, ha nincs annyi felesleges kiadásunk?

A TAK-7-es és OTAK-cégek, avagy a királynõknek adományozó cégek

Az Asztropitekusz könyvben található 7T7 mintacég mesterlap nem tartalmaz adó és adomány rendszert, az egy cégnek a minta szervezési táblázata, de a királynõ köthet megállapodásokat a cégekkel, amik lehetnek 7T7, vagy más felépítésû cégek. Jelen esetben a megállapodás annyi, akár bejelentett, akár nem bejelentett cégrõl, tevékenységrõl van szó, hogy a cég nem folytat a terület vezetõi által tiltott káros tevékenységet, (például illegális fegyver vagy kábítószer gyártás) és a cég az alapítvány TAK munkalapjával dolgozik, és az alapján adózik. Az ajánlott minta, ha egy 7T7 cég TAK munkalappal dolgozik. Ezek a TAK-7 cégek, és bármilyen alaptörvényt nem sértõ tevékenységet folytathatnak kicsiben, vagy nagyban. (Környezetvédelmi normákat is figyelembe véve.) Részünkrõl méretkorlátozás nincs.
Vegyes területeken más cégek is dönthetnek úgy, hogy legalább részben, vagy 100%-ban inkább a királyoknak dolgoznak, a királynõkön és a területi alapítványon keresztül. Ez-esetben adott cég, vállalkozó szerzõdést köt a királynõvel az alapítványon keresztül, hogy nem folytat a terület vezetõi által tiltott káros tevékenységet, és a cég az alapítvány, OTAK esetleg TAK munkalapjával dolgozik, és az alapján adózik. -OTAK cégek.

Ez egy egyszerû és követhetõ rendszer! Hogy ne keveredjünk felesleges, követhetetlen és végtelen számításokba, tudni kell, hogy a dolgozó munkájával termeli jövedelmét. Ennek egy részét adományként adja a királynõnek, amit az elosztáson keresztül valaki megkap, és ennyi! Azoknak, akiknek, vagy amely intézményeknek, adományokból van finanszírozva a megélhetésük, fenntartásuk, nem azért kapják az adományt, hogy annak egy részét vissza keljen fizetni. Tehát az adomány nem adóalap. Ha az adományt megadóztatnánk, az csak népbutítás, trükk, és szemfényvesztés lenne, sok felesleges számítással, és például csak azoknak kedvezne, akik ránk akarják erõltetni hibásan gyártott és programozott digitális kacatjaikat, és ebbõl nagyot akarnak kaszálni, hogy eltartsák rejtegetett fegyvereseiket, mert azt hiszik, a szépen csillogó fegyver és a fényes gombafelhõ díszíti az országot.

Az Alapítvány dolgozói

Legyél Te az alapító, de ne akarj magadnak nagy summákat kaszálni! Ez az egész rendszer azért lett kitalálva, hogy az adónak és adományoknak legyen végre egy tisztességes gyûjtõ és elosztó rendszere. De ez csak akkor tisztességes, ha az itt leírtak szerint tisztességesen van mûködtetve. Ha neked még nem világos, hogyan mûködik a rendszer, olvasd el még egyszer, és inkább hagyd meg másnak a vezetést, de ha érted, hozzátok létre az alapítványt, vagy ha már van ilyen a területeden, dolgozhatsz benne! Kössetek szerzõdést a cégekkel! Válasszatok kiskirálynõt! Osszátok meg a felelõsséget a közteherviselésben és mûködjetek együtt a területen lévõ más rendszerû, de hasonló céllal mûködõ szervezetekkel, de felfejlõdhettek odáig is, hogy a teljes felelõsséget Ti vállaljátok. És eljöhet az idõ, amikor Nagy Királyokat és Királynõket fogtok választani.

Az alapítvány tartja el a tanácsosokat, vagy tanácsadókat, hercegeket, hercegnõket, királyokat, és királynõket, és nekik dolgoznak a vándorok. A királyok elsõsorban azért felelõsek, hogy egyértelmû törvényekkel mutassák, mit lehet, és mit nem. A királynõk a kódexekért, és az adományok elosztásáért felelõsek. A vándorok járják a területet, újra és újra megkötik a cégekkel az alkalmi, havi, éves szerzõdéseket, karbantartják a folyamatos szerzõdéseket, amik meglétére a kis-hercegek és kis-hercegnõk ügyelnek, miközben segítenek a kiskirályoknak és kiskirálynõknek. Ez az alapítvány, vagy tanács szûk köre, aminek folyamatos mûködését fedezi a TAK 1/24 legfeljebb 2/24 azaz 1/12 része. (Az alapítás ennél többe kerül, de az egyszeri költség.) Az alapítvány szûk körének átlagfizetése általában másfélszerese a hozzájuk tartozó cégek dolgozói átlagfizetésének. Katasztrófa helyzetben lehet kevesebb,  jobb teljesítmény esetén több, de kiskirály sem keres többet, vagy kevesebbet mint az alapítvány dolgozói átlagfizetésének fele, vagy duplája. Mert nem lehetsz a szegények igazi királya, ha több mint kétszer annyit keresel, mint Õk, és nem lehetsz a gazdagok igazi királya, ha még fele annyit sem keresel, mint õk. Osztoznod kell azok sorsában, akiket vezetsz! Az eddigiekbõl már látszik, hogy a vándoroknak sok, és sokkal nagyobb összegû szerzõdéseket kell kötni, mint a saját fizetésük. Vándor bejárja az egész területet, hogy ez meglegyen, és hogy lássa a cégek, tisztességesen mûködnek.

Nagy Királyok és Királynõk vándorai, dolgozói: a kicsik területi tanácsai, alapítványai, valamint néhány közvetítõ és területközi Király vagy Királynõ. Õk is általában másfélszer annyit keresnek, mint a kicsik, de a határ itt is a fele, vagy a duplája. És ez így megy felfelé.

A vándor a hercegek és hercegnõk bizalmasa. Tanul tõlük, néha részt vesz a tanácson, és tudja, kinek mi a dolga, és hogy kell azt végezni. Mikor már a kisujjában van a recept, hogyan mûködik egy köztársaság, foghatja a receptes könyvet, és útra kelhet, hogy más vidékeken is szerencsét próbáljon és segítsen ott is Köztársaságot alapítani. Ha meg van a technika, akár a sötét ûrön is átmehet, hogy másik bolygókat találjon, de sohasem igázhatja le a területet, ahová lép. A vándor nem pusztító harcos. A vándor az életet hozza viszi nem a halált. A vándor a törvénytelen barbár hordákat is taníthatja törvényre kultúrára, leleplezi a pusztulásba vezetõ barbár törvényeket, és megmutatja a helyes utat. De hosszú a vándorok útja, és sokan odavesznek, és kevesen jutnak el odáig, hogy nyomukból világok szülessenek, vagy barbár világok törvényesebbé váljanak.
 A vándor az, aki megmutatja a recepteket és segít létrehozni az alapítványt, a tanácsot. Sokszor ingyen dolgozik, mert a recept maga is ingyen van, és ennek így is kell maradnia. De a vándor a könyv készítésért, tanításért, a megvalósításért már kérhet segítséget, honorálást, dotációt, de nem teheti ezt kötelezõvé. A helybeli pedig csak ritkán segít, amíg nem érti mit is csinálunk és aki messzirõl jött, örülhet, ha nem ûzik el mássága miatt azok, akik még saját maguktól is rettegnek. Ezért a vándor ha egyedül van a területen, beállhat a helybeliek közé dolgozni, hogy meglegyen a mindennapi kenyere, majd a régi receptet lefordítja maradék idejében a helybelieknek, és elkezdi a tanítást, és folytatja ezt, amíg él, vagy amíg meg nem valósul a Köztársaság.
A vándor tudja, lehetnek más tanítók is más tanokkal, és lehet, hogy továbbáll, és nem feltétlen ragaszkodik ahhoz, hogy az õ tanai valósuljanak meg, de tudja a vadak vagy hallgatnak a tanításra, vagy elbuknak, mert akiket minden tanító elhagy, azokra már csak a pusztulás és a feledés vár.

Reméljük hogy sikerül egy olyan Köztársaságot létrehoznunk, ami végre eléri a törvényesség alapszintjét.

Sok sikert!

A vándor és tervezõ  2014.07.14

Привет Анастасия Романова Kiskirálynõ! Hogy hívják a nõvéreidet?
Анастасия Романова


Ön most az Asztropitekusz írott rádió adását olvasta. Ha hangosan olvasta, akkor hallgatta is. Adás vége: 2014.07.14. hétfõ
A natúr palacsinta receptje:
A natúr palacsintában nincsen tojás, így azok is el tudják készíteni, akik nem tudnak tojást lopni a tyúkoktól.
A maradék lisztet megkeverjük a földbõl feltörõ habzó szódavízzel, de nem habzó forrásvíz is megfelel, ha nem ketyeg mellette a mûszer. Radioaktív esõvizet ne használjunk. Keverés közben annyi vizet használjunk, hogy hígabb legyen mint a méz, (kb. olyan legyen mint a szörp.) Egy kicsit megsózzuk, majd megkeverjük. Olajos palacsintasütõben megsütjük. Nem tudom mire buknak, és mit esznek azok, a szerencsétlen torzszülöttek, akiknek a génjeit megváltoztatták a mengele típusú kontár génsebészek, de tudod nekünk most fel kell készülnünk arra is, hogy mit eszünk azután, ha ez a militarizált rendõrállam fõbe löveti magát. A talált langyos baracklekvár tetejérõl leszedjük a penészt, a többi már általában ehetõ, ha nem ketyeg. A lekvárt ha szükséges átfõzzük. Megkenjük a kisült palacsintát és felszolgáljuk társainknak.
Nem meg mondtam, hogy a leszerelésre és az atomkeresztre költsetek, de Ti fegyverekre költöttetek. Ti jobban tudjátok még mindig ugye?
Ismétlem a régi rendszerbõl nem dobunk ki semmit, ami használható. Csak ami teljesen használhatatlan, azt mellõzzük. Alkatrésznek nem szedünk szét mûködõ gépeket. Viszont Atomkeresztes a félgép emberek beépített fegyvereit sem kíméli. Óvakodj az implantátumoktól! Az ember úgy egészséges, ha nincsenek elektromos kütyük beleépítve.
A vándor azt mondta, ha katasztrófa után ivóvizet keressetek, ott keressétek ahol régen ásványvíz, vagy termálfürdõ volt. Az talán nem fertõzött, és nem ketyeg.
További szép-napokat és éjszakákat kívánunk!
Ismét zene: *** Masterboy - Anybody *** Art of Noise – Paranoimia *** Icehouse - Great Southern Land ***

Recept a költségvetés átrendezésére: Minden társadalmi problémára található békés, tisztességes, vagy tisztességtelen erõszakos megoldás. Rajtunk múlik mit választunk. A tisztességes megoldás: A fegyverkezésre szánt katonai kiadásokat kb. megfelezzük, így máris csökkenthetjük az állampolgárok adóterheit. A megfelezett összegbõl finanszírozzuk a katonák átképzését, és felállítunk egy mobil fegyverlerakó helyeket biztosítani tudó atomkeresztes tûzoltóflottát, ami például Ukrajnába is képes ivóvizet, és némi élelmet szállítani, azoknak, akik hajlandóak befejezni a harcot, és leteszik a fegyvert. (Nem kell, hogy a gatyánkat is technikára költsük, használt tûzoltó autó átalakítása is megfelel, végül is, háborús területen a harcoló elmebajosok rács mögé dugása, és a háború megfékezése a cél. Nem a legjobban csillogó szerkót küldjük háborús területre tüzet oltani!) A katonákból azokat választjuk átképzésre, akik normálisabbak, és jelentkeznek a feladatra, a többieket, hogy meg legyen a kenyerük, idõszakos gazdasági munkákra, vagy társadalom segítõ feladatokra osztjuk  be, és nem dotálunk fegyveres harcot. A fegyverkezés, a terrorizmus, a háborúk elmebajos törvénytelen jelenségek. Tisztességes, törvényes társadalomban nem dotálhatóak.

Tûzoltó flottát csak akkor küldhetünk másik köztársaság területére, ha adott társköztársaság azt kéri vagy beleegyezik, legrosszabb esetben akkor, ha a veszély nagyobb, és nem csupán az adott köztársaságot fenyegeti, de ez esetben is igyekszünk az engedélyt legalább menet közben megszerezni!

A vándor üzenete a Királynõknek: Orvosi kuruzslások megelõzése kutatásban és fejlesztésben: Orvosi kutatásoknál különösen ügyelni kell arra, hogy ne dotáljunk mengele típusú kutatókat és gyógyítónak álcázott gyilkosokat. Szigorúan kell vizsgálni, hogy orvosok és kutatók, nem sértik-e az alapvetõ normákat, és betartják-e az Asztropitekusz könyvben vázolt alapvetõ törvényeket! A haláltáborban mengele vizsgálgatta, a lefõzött, csontváz vajon olyan-e, mint amit a röntgenkép mutat. Aztán, akiket a röntgenképek alapján méltónak talált arra, hogy bekerüljenek a gyûjteménybe, azokkal elbeszélgetett, majd megölette õket beosztottaival, és lefõzve kérte a csontvázukat. Ha Megnézed azokat az orvosokat, akik patkányokon kísérleteznek, láthatod, hogy (nem vagyok hajlandó ennek az õrültnek a nevét nagy kezdõbetûvel írni) mengele és a patkányokon kísérletezõ orvosok közt, sokszor csupán annyi a különbség, hogy mengele az embereket is patkányoknak nézte. Mondta is a haláltáborba hurcoltakra, hogy tengerimalacok. A kísérleti patkány elõbb utóbb bele döglik az orvosi bánásmódba, vagy életképtelen torz állatként mutatja be a nagyközönség elõtt, mi lesz azokkal, akik orvosi kezelést fogadnak el maguknak az efféléktõl, aztán megdöglik. Persze a kutatók azt állítják majd, hogy ez szükséges rossz, és komoly tudományos elõre lépés. (csak azt nem teszik hozzá, hogy elõrelépés a pusztulás irányába) Rengeteg állatkísérlet mellõzhetõ ha a türelmetlenségünket félretesszük, azokkal együtt, akik a bajból és betegségekbõl akarnak átlag feletti vagyonokat összeharácsolni, és ehelyett a megfigyelõképességünket növeljük. Nem kell megöletnünk egy embert csak azért, hogy csontvázát lefõzetve megtudjuk, vajon az tényleg olyan-e amilyet a röntgenkép mutat. Ugyanezt az eredményt kideríthetjük úgy is, hogy egy magától megdöglött macskát megvizsgálunk, gyûjteményt pedig lehet halottak csontjaiból is csinálni, nem kell az élõket megölni. Érthetõ már, hogy a mengele típusú orvosok valójában semmivel sem vitték és viszik elõbbre a tudományt, csak felesleges pusztítást okoztak és okoznak?

Ami a kísérleti patkányt illeti:
Környezetvédelmi törvény: Intelligens lény vadakhoz, állatokhoz vagy növényekhez szándékosan semmilyen körülmények közt, és semmilyen indítékból nem lehet kegyetlenebb, vagy olyan kegyetlen, mint annak saját környezete. Az intelligens lény által nyújtott környezet, vagy bánásmód kevésbé brutális kell hogy legyen, mint a brutális vadvilág. (ha mi emberek ezt a törvényt nem tartjuk meg, a Köztársaság többi tagjai úgy fognak ránk tekinteni, mint legfeljebb fél-intelligens vadállatokra.)

Tehát például: a kutató az egérrel nem lehet kegyetlenebb, mint a macska, ami néhány perces játék után dorombolva, szadista módon élvezve, felfalja még rángatózva kivérzõ áldozatát, de a macska nem fal fel minden egeret. Ennél sokkal, sokkal nagyobb kegyetlenség az egérrel, ha a géntérképet is csak silányan ismerõ génsebész kontár eljárásával eltünteti annak bundáját, körülbelül olyan precizitással, mintha bunkósbottal csapnánk le valakinek a végtagját, hogy az többé ne mûködjön, miközben a tudatlan becsvágyó szadista orvoskutató által okozott hiba az adott faj életben maradási esélyeit hosszútávon csökkenti. A genetikában addig csak megfigyelési jog van, amíg nem ismerjük és értjük 100%-ban az adott faj genetikai térképét! Semmiféle manipuláció, vagy vagdosás! Ehelyett a detektorokat és mikroszkópokat kell fejleszteni, hogy jobban lássunk! Kétséges, hogy az ember által végzett génmanipuláció valaha is konstruktív lesz. Amit ma csinálnak, az egyértelmûen nem dotálható destruktív, és tiltólistán van. Hasonló nem dotálható destruktív kategória az egér fejére mikrochipeket operálni, aminek burkolt célja fizetést nem kérõ csak pusztításra alkalmas félgép hadi robotok elõállítása emberekbõl, és aljas mocskos rendõri kontroll terjesztése emberbe operálható mikrochipek segítségével, amik mindig jelzik a gyáva fegyveres zsaruknak, merre futnak kiszemelt áldozataik, akikre majd saját bûneiket is rákenhetik.

A Galaktika Szankció különösen tiltott bûncselekmények elkövetõi közt tartja számon azokat, akik kopasz egereket és macskákat állítanak elõ kontár génsebészeti eljárásokkal, hogy eredményeiket méreg drágán, kozmetikai cégeknek adják el, hogy azok életre szóló lábszõrtelenítést ajánlhassanak hölgyeknek, miközben alaposan rongálják az ember genetikai kódjait! 


*** Rudy And Co - Mama Radio *** Dee D. Jackson - Meteor man *** Abba - Dancing Queen ***

És most Ti következtek!



Ismét kigyulladt egy tetõszerkezet.
A felelõsség megállapításánál, nem csak azokat kell vizsgálni, akiknél kiborult a bili, hanem azt is meg kell vizsgálni, ki mit rakott a bilibe, mert egy hiba miatt nem tud egy üres bili kiborulni, csak ha tele van bili, akkor szokott kiborulni! Ugye milyen nehéz alulról elhárítani a katasztrófát, mikor az felül van! Fel kell oda mászni! Asztropitekusz nem így cseréli a tetõszerkezetet! Hányan vannak a vezetõségekben, akik egymás égetésével foglalkoznak, ahelyett, hogy végeznék a dolgukat? A felelõsség megállapítása nem egyenlõ a felelõsségre vonással és azzal a tevékenységgel hogy valakik már megint lincselni akarnak másokat!
Ne akarjatok a lokogopédusnál túlórázni!

Nem ezt vártuk tõletek! Válaszként egy tortát és egy turmixot várunk tõletek!

*** Roxette - How Do You Do! ***
És most Ti következtek ...

  Ugrás a lap tetejére