Ön
most az Asztropitekusz írott rádió adását olvassa, ha hangosan olvassa,
akkor hallgatja is...Adomány a királynõnek, kezdés: 2014.07.03.
csütörtök ... Küld tovább ismerõseidnek is!
Fölfogod már végre, hogy ez nem csupán egy digitális kacat,
még ha neked e-mailen jön akkor sem?
Nem
meg mondtam, hogy a leszerelésre és az atomkeresztre költsetek, de Ti
fegyverekre költöttetek. Ti jobban tudjátok még mindig ugye? Ismétlem a
régi rendszerbõl nem dobunk ki semmit, ami használható. Csak ami
teljesen használhatatlan, azt mellõzzük. Alkatrésznek nem szedünk szét
mûködõ gépeket. Viszont Atomkeresztes a félgép emberek beépített
fegyvereit sem kíméli. Óvakodj az implantátumoktól! Az ember úgy
egészséges, ha nincsenek elektromos kütyük beleépítve. WC
tömitõ
anyagot pedig nem használunk bõr alatt hordott push-up melltartónak. Igen, a szilikon az WC tömítõ anyag.
Zene: ***
Omega - Megszentelt világ *** Simon & Garfunkel -sound of
silence
*** The BossHoss Word up *** The Beatles - A Hard Day s Night *** Boney
M - One Way Ticket ***
Királyok, és Királynõk
akartok lenni? Ne küzdjetek, hanem tanuljatok, és dolgozzatok meg érte!
A
JAK kezdetben legyen 3/24. Ez azt jelenti, hogy királynõ,
vagy
Királynõ, kicsinyeitõl azt várja, ha valamelyik kicsinye a
gyümölcsösben 24 kosár gyümölcsöt szedet, abból három kosarat neki, a
nagyobbnak adjon, amit Õ oszt szét, saját vendégei körében, míg a
maradék 21 kosarat a kicsi osztja szét saját köreiben. De a kicsi
mondhatja, hogy most csak két kosarat kapsz, de mondhatja azt is, hogy
rendben, most négy kosarat is tudok adni, mindaddig, amíg kicsi és Nagy
meg nem egyezik.
És király és Király ügyel arra, hogy
meglegyen az a gazdaság, ahol a kicsik gyümölcsöt szedhetnek, és a
törvényen keresztül ügyel arra, hogy a gyümölcs ne legyen fegyveres
terrorista banda, vagy más bûnözõk jussa, akik lerohannák, és
elpusztítanák a gazdaságot, és távol tartja a bûnözõket a gyûjtõ
kosaraktól! És lehetnek más társaságok is, akik máshogy szednek, és
osztanak gyümölcsöt, de király és királynõ nem barbár vezér, hanem
civil ember, aki a civileket vezet, és civilekkel gyûjt és civileknek
oszt.
Az alábbi írás hossza, arasznyi széles tekercsen, kevesebb, mint három
ember magassága összeadva. Te akkor lehetsz herceg vagy
hercegnõ,
ha elejétõl végéig megértetted, ami itt le van írva, és azt tudod
gyakorlatban használni! Csak amikor kerek elejétõl végéig az egész, és
nem csak darabokat értesz belõle, hanem kerek az egész, csak akkor
lehetsz herceg vagy hercegnõ, és ezután, ha teszed a dolgod és
megválasztanak, akkor lehetsz király vagy királynõ!
Olyan
terror szervezetek, mit a nato, a vörös hadsereg, vagy az amerikai
hadsereg stb. nem kaphatnak támogatást alapítványunkból mindaddig, amíg
le nem teszik a fegyvert, és meg nem tartják a védõ kódexét!
Asztropitekusz
- Adomány a királynõnek
Háttértörténet:
Tudod, kis-fõnökökkel azóta is balhézok, mert nem értik meg, hogy az
álomcégben minden munkaállomást úgy kell megtervezni, hogy az ott lévõ
munkát egy átlagos teljesítményû, jó állapotban lévõ, nem beteg munkás
el tudja végezni, és az nem átlagos, ha a sorról 45 tonna anyag jön le,
és azt egy emberrel akarják elpakoltatni! 4-5 tonna még csak el megy,
de 45 tonna már igencsak aranyérmes teljesítmény, amibõl hosszútávon
hajtva csak az aranyér marad. Fizeti a cég az évekig tartó reuma kúrát,
vagy igyekszik felfejlõdni odáig, hogy nem követel olimpiai aranyérmes
teljesítményt egy minimálbérért cserébe, hanem meghosszabbítja a
munkaállomást, hogy több ember is odaférjen a munkához? Amit lehet
bírni egy napig, azt nem lehet bírni évekig, és ha túlhajtod a
dolgozót, selejt lesz a végtermék.
A jelen helyzet: Ha
bele gondolsz, mi van most országunkban, azt látod, hogy a dolgozót
megadóztatják, mielõtt megkapná a fizetését. A bruttó fizetésén felül
meg kell termelnie azt is ami a társadalombiztosításnak megy, majd
levonják az egyéb jutalékokat is. Ezzel már igencsak meg van adóztatva,
de ezek után mikor a boltban vásárol, még az általános forgalmi adót is
meg kell fizetnie. Mi ez, ha nem kettõs, hármas, vagy a külön adókat is
figyelembe véve, néhány esetben háromszorosnál is többszörös adózás? Ez
fölöslegesen bonyolult rendszer, ami összeroppantja a gazdaságot, és az
összeroppanást ostoba módszerrel, még további adókkal, például
válságadóval próbálnak kezelni. (Reméljük, mire Te ezeket a sorokat
olvasod, talán már elviselhetõbb lesz a helyzet.) A régi rendszert nem
akarjuk felszámolni, hanem szeretnénk mellé tenni egy másik rendszert,
hogy itt is meglegyen a választás szabadsága. És ami használható a régi
rendszerbõl, azt nem dobjuk ki! Az egyszerû rendszer nem feltétlen
pótolja az összetett rendszert, mert van ahol az egyszerût kell
használni, van ahol az összetettet. De kerüljük a többszörös
adóztatást, vagy az egyik, vagy a másik! És legyen választási
lehetõség! Hogyan mûködtethetnénk egy egyszerûen üzemeltethetõ,
közérthetõ rendszert? Hogy fog kinézni a mi rendszerünk?
Hozd
létre az alább vázolt alapítványt saját területeden, vagy ha már valaki
létrehozta, dolgozz nekik, válasszatok kiskirálynõt, aki az alábbiak
szerint tud osztani, és mikor Nagy Királyt, Királynõt választotok, jól
figyeljetek oda, hogy a jelöltek közül kik lesznek a Nagy Királyok és
Királynõk, mert Nagy Királyok és Királynõk tanácsait részben a Ti
alapítványotok fogja eltartani! De ne az legyen az ostoba fõ szempont,
hogy melyik a legolcsóbb, hanem inkább azt nézzétek, kiknek vannak
használható terveik, és hol várható a legkevesebb kudarc ebben a
pusztulással teletûzdelt világban.
Alulról felfelé építkezünk.
Elsõként a területi alapítványt hozzuk létre, és szerzõdtetjük a
vándorokat, aztán mikor az alapítvány már képes eltartani, létrehozzuk
a kiskirályok és kiskirálynõk tanácsát, ahol a királyok létrehozzák
saját tiltó-támogatandó-kiemelten támogatandó tevékenységek intézmények
stb. listáját, és királynõk ez-alapján elkezdenek osztani. (Király és
királynõ cserélhet szerepet, és segíthet a másik munkájában.) És ekkor
felkerülhet fejükre a korona.
Szám szerint: az egy az
egyén, a kettõ az a pár, és a három, az már csoport. Tehát legalább
három jól mûködõ tanács kell ahhoz, hogy létrehozzanak egy felettes
tanácsot. Tehát elsõként kiskirály és kiskirálynõ fejére kerül fel a
korona, majd azt követik az országos Nagy Királyok, majd az Uniós, vagy
kontinentális Királyok, efölött helyezkedik el a Bolygó Tanácsa, és
legalább három bolygó szövetsége hozhatja létre a Bolygóközi
Szövetséget, és így tovább. És a vándor, ha akar öltözhet szakadt
gúnyába is, de lehet királyi öltözete is, ahogy azt a feladat kívánja,
mert vándor az, aki mindezt terjeszti, és az építkezést irányítja.
Tehát, ha eléggé megerõsödik három tanács, akkor létrehozhat egy
felettes szervezetet. A kisebb községeknek, is lehet önkormányzata,
vagy vezetése de törvényhozó, adománygyûjtõ és elosztó területi
szervezetet megye méretû területre, vagy 100 000- 1 000 000 fõ
területére érdemes optimalizálni, vagy minimum 10 000 fõre. Ha egy
országnak, nincs ennél több
lakosa, akkor, a területi szervezet maga az országos szervezet is. Ha
egy országnak több mit100 területi szervezete van, kiskirályok és
kiskirálynõk mûködõ tanácsával, akkor érdemes az adott országban két
vagy három Országos Nagy Tanácsot, szervezetet létrehozni. Egy tanács
optimálisan 3-33, vagy elfogadhatóan legfeljebb 120 alatta lévõ
tanácsot, szervezetet képes vezetni.
Törvény: bármely
tanács, legyen az kicsi, vagy nagy, nyilvánosan mûködik, legalább az
alatta és felette lévõ két szintig, de engedély kérése után, bármely
törvényes adófizetõ (magyarázat nélkül) betekintést nyerhet, bármely
tanács költségvetési kimutatásába (torta), akár a legalsó szintektõl a
legfelsõ szintig, hogy az adófizetõ lássa, mire fordítja egy adott
tanács az adományokat. Az egyszerû munkásnak, vagy földmûvesnek is meg
legyen a lehetõsége, hogy betekintést nyerjen, tanuljon és akár
magasabb szintre is lépjen, és Királynak is meg legyen a lehetõsége, ha
akar, nyugalomba vonuljon, miután gondoskodott utódjáról, vagy például
egyszerû földmûvesként is tengetheti tovább életét, ha ez így neki
jobban tetszik.
A szavazás kétlépcsõs átfedett (esetleg három
lépcsõs), ahogy azt prof. Helios Gamma csillagász ismertette velünk.
Légy óvatos
az építkezésnél, nehogy a fejedre szakadjon, amit a fejed fölé építesz,
és való igaz, magas lóról lehet nagyot esni, ha akarsz leszállhatsz a
lóról, de ne essél le, róla, ha ugratnak!
Adomány
a Királynõnek
Javasolt rendszer
...És
Királyok dolga, hogy legyen egy mûködõ gazdaság, ahol nem kell
könyörögni a munkáért, és bárki dolgozhat, és Királynõk dolga hogy
onnan adományt kérjenek, amibõl finanszírozhatják a közcélokat,
közintézményeket, a született esõlesõket, nyugalmazottakat stb.!
...És
van amikor kiskirálynõ szebben táncol, mint Nagy Királynõ, mégis
nagyobb summa jut Nagy Királynõnek, mint kiskirálynõnek, de kiskirálynõ
ezen nem sértõdik meg!
… és bankár most felteszi magának a kérdést,
hosszútávon hogyan tud megélni, ha a pénz értéke erõsödik és negatív
kamatokkal kel számolni? A mateklecke megoldható idegroham nélkül is.
Az infláció-defláció kanyart óvatosan, lassan be kell venni!
Fontos:
a munkásnak csak a munkalapot kell kitölteni. Ha ennél többet nem tud,
akkor is lehet legális, leadózott munkás. (feltéve, ha nem ütközik
törvénybe a tevékenység, amit folytat) Ha akarja, megtanulhatja a
protokollokat és elõírásokat, hogy szakember legyen, de ahhoz, hogy
legális adózott jövedelme legyen, nem kell többet tudnia, mint
kitölteni a munkalapot, és befizetni az adományt havonta az alapítvány
részére,
ahol a munkalapokat leigazolják. (nyomnak rá egy pecsétet és
lefénymásolják.)
Ezután a papír elrakható emlékbe, vagy újrahasznosítható, legfeljebb az
éves elszámolásig megõrzendõ.
A
munkalapon lehet néhány órás, vagy maximum 1 havi munka feltüntetve,
vagy 1 db, akár több hónapon át tartó munkafolyamat feltüntetve.
(munkaórára, anyagköltségre lebontva)
Hogy
külföldiek, vagy a területen használt nyelven nem beszélõk is
dolgozhassanak, engedélyezett az is, hogy a munkalapot egy felelõs
munkavezetõ töltse ki beosztottainak. (egyénenként külön
külön.) A megjegyzésben ilyenkor fel kell tüntetni, hogy kitöltötte:
Vezetõ Neve
Megjegyzés: Az itt vázolt adományrendszer nyilvános, nem jogdíjas,
szabadon terjeszthetõ rendszer.
Definíciók elsõsorban szakembereknek:
TAK: területi adomány kiskirálynõknek
JAK:
Javasolt -az adomány mértékére vonatkozó- százalék vagy rész, amit a
Nagy Királynõk javasolnak a kiskirálynõknek, amit a kiskirálynõk
módosíthatnak, hogy megállapítsák, területükön mennyi lesz a TAK az
OTAK
a NAK.
OTAK: osztott adomány a királynõnek. Az-esetben
használatos, ha a Kis és Nagy Királyok, Királynõk Köztársasága egy
másik Köztársasággal, vallással, szervezettel együttmûködve dolgozik
egy adott munkán.
IAK: intézmény adomány a királynõnek
az-esetben használatos, ha egy cég külön adományt szeretne juttatni a
királynõn keresztül egy általa kiemelten támogatott intézménynek,
vallási intézménynek stb. Ez esetben a cég, vagy dolgozó határozza meg,
hogy mennyi legyen az IAK
EAK: egyéb adomány saját szabályok szerint
NAK:
Nagy adomány Nagy Királynõknek: kis és Nagy Királynõk közti megegyezés,
hogy a kiskirálynõk a befolyt összegbõl mennyit fordíthatnak saját
területük finanszírozására, és mennyit fizetnek a Nagy Királynõknek. A
NAK-ra is igaz, a gyerek akkor szép, ha a NAK kb. 1/6 azaz kb. (3, 5
esetleg 6)/24 körül mozog. Ez-esetben adott kiskirálynõk tanácsa a
befolyt adomány 5/6 részét saját területük finanszírozására
fordíthatja, és 1/6 jár az országos Nagy Királynõk Tanácsának.
XAK:
Átlagos földi halandó ritkán találkozik vele. Az Országos Tanácsok
Uniós Tanácsokat tartanak fenn adományaikkal, az Uniós Tanácsok Tartják
fenn a Bolygó Tanácsát. Bolygók Tanácsai tartják fenn a különbözõ
Bolygóközi Szövetségeket stb. A XAK területenként változik, a NAK-hoz
hasonlóan azt mutatja, mennyit lehet elkölteni helyben, és mennyi jár a
felettes tanácsnak bolygó feletti szinteken.
Az adomány alapja egy munkalap, amit például egy
alapítvány kezel. Az Adomány a Királynõnek Alapítvány -Terület név- egy
adott területen, (község, város megye ország) felelõs az adományok
kezeléséért az adott területen. A község és város szintû alapítványok
felelõsek a munkalapok és az ezek alapján befolyt összegek kezeléséért.
A királynõ és királynõk tanácsa felel a befolyt összegek elosztásáért.
A kiskirálynõk a befolyt összeg (16, 21)/24 tizenhat – huszonegy
huszonnegyed területen belül saját területük mûködésére, vagy
fejlesztésére osztanak szét. A maradék (3, 8)/24 három -nyolc
huszonnegyed részt a kiskirálynõk tanácsa a Nagy Királynõk Tanácsának
és az Országos kapcsolatok fenntartására adományozza. A Nagy Királynõk
a befolyt összegbõl finanszírozzák az ország mûködtetését és az
országok közti kapcsolatokat, amit a Királyok Tanácsa vezet. A kis és
Nagy Királynõk szabályozzák, hogy a munkalapon az elvégzett munkáért
fizetett összeghez képest az adomány összegét. Saját területükön elsõ
sorban a kicsik, amíg a Nagyok csak ajánlják, hogy aktuálisan mennyi
legyen az annyi, ami ünnepnapokon általában kevesebb, katasztrófa
helyzetben viszont több.
Például:
Ha a megrendelõ egy munkáért 1000Ft+200Ft +adományt fizet a kõmûvesnek,
azaz adott +20%-ot fizet. Ebbõl 1000Ft a kõmûvesé 200Ft az adomány, ami
a kiskirálynõké. Hogy mennyi legyen a TAK, azt saját területükön a
kiskirálynõk írják elõ. Ha a Kõmûves így dolgozik, az 1000Ft-ból már
nem kell adóznia. Ebben az esetben200/1200 1/6 azaz 2/12 azaz 4/24 azaz
16,66% volt a TAK.
Ha a megrendelõ egy munkáért 1000Ft+500Ft TAK
-ot fizet a kõmûvesnek. Ebbõl 1000Ft a kõmûvesé 500Ft az adomány, ami a
kiskirálynõké. Ebben az esetben 500/1500=1/3 azaz 4/12 azaz 8/24 azaz
33,33% volt a TAK.
Az alapítvány azzal számol, hogy adott bruttó
összegbõl hány százalék jut neki, de a kõmûves azt nézi, hogy adott
munkáért mennyit kell kérnie, hogy megéljen, és hogy legyenek
szerszámai stb., és a nettó összegre számolja az adományt. Tehát így
számolva a + adomány %-ban valamivel magasabb érték, mint a TAK, mert a
kisebb nettó összeghez viszonyítunk.
Az egyértelmûség
kedvéért az alapítvány kitesz egy minta munkalapot a faliújságára, ami
az aktuális TAK értékkel számolva konkrét egész mintaszámokkal példán
mutatja, mennyi lesz a +adomány, és hogy kell kitölteni a munkalapot.
Ha a TAK változik, új mintamunkalapot készít, és azt bemutatja
cégeinek, dolgozóinak.
Mennyi legyen az annyi?
A királynõk tudják, a gyerek akkor szép, ha a TAK kb. 1/6 azaz kb. (3,
5 esetleg 6)/24 körül mozog. 8/24 nem túl szép, de még tartható, 12/24
és afelett, kifejezetten ronda, majd teljesen életképtelen,
tarthatatlan.
A TAK kizárja az áfa-t.
Azaz, a kõmûvesnek nem kell még + áfa költséggel megterhelnie a
megrendelõt, azaz nem kell áfa terhet raknia a megrendelõre, ez kettõs
adózás lenne. De a Kõmûves választhatja, hogy a régi rendszer szerint
adózik, és pluszba fizeti, fizetteti az áfát, vagy inkább válassza az
TAK -ot és a királynõnek dolgozik. Tehát a mi munkalapunkon nem
szerepel áfa, a mi munkalapunkon a TAK szerepel.
Mennyi legyen az
annyi? A királynõk tudják, egy területen akár több és több fajta
köztársaság is mûködhet, és lehetnek vallások és más szervezetek is,
saját adó vagy adományrendszerrel.
Ha a területen csak a Kis
és Nagy Királyok, Királynõk Köztársasága van jelen, akkor annak minden
támogatott intézményét a TAK -ból kell finanszírozni, de ha a
Köztársaság más Köztársaságokkal, vallásokkal, vagy egyéb
szervezetekkel együttmûködve vállalja a támogatandó intézmények
finanszírozását, akkor a felelõsség megosztásával és a ránk esõ résszel
arányosan kell kérni és szétosztani az OTAK -ot.
Példa:
Köztársaságunkban a területen TAK jelenleg 4/24, de egy adott munkát
30-70%ban a
régi Köztársasággal vállaljuk. Ebben a munkában a mi részünk a kisebb. Ez
esetben a turmix úgy néz ki,
hogy a régi Köztársaság az adott munkában csökkenti a dolgozókra jutó
adó, és a termékre jutó áfa terheket 30%-al, azaz, megtartja a 70%-ot,
és a munkabért mi is csak 30% OTAK -kal terheljük. Tehát az adott
munkára az osztott TAK, azaz OTAK jelen esetben 4/24*0,3=1,2/24 azaz 5%
azaz 5 százalék. Viszont a munkalap túl bonyolult lenne a dolgozónak ha
több fajta adót és járulékot kéne kezelnie, ezért megegyezünk a
társköztársasággal, hogy vagy az õ, vagy a mi rendszerünk szerint
megyünk. Ha a mi rendszerünket használjuk megkérjük társainkat,
számolják ki, hány % fedezné az összes költséget, ha tisztán õk
dolgoznának (adó TB nyugdíj stb.) vesszük ennek a 70%-át, hozzáadjuk
ezt a saját részhez, jelen esetben a TAK 30 %-ához azaz 5% -hoz és ha
a mi rendszerünket használjuk, akkor a munkalapra azt írjuk, hogy x%
OTAK ami a saját rész+ amennyit a partner megállapít.
Az adományt az alapítvány szedi be, de a társszervezetnek tovább küldi
a rájuk esõ részt. Ha a társszervezet rendszerét használjuk, akkor õk
úgy szedik be az adományt, ahogy õk akarják, és akkor õk fizetik nekünk
a ránk esõ részt.
Egyszerû turmix: A közös területen a
munkák X%-át mi alattunk végzik 100% ban a mi rendszerünkkel, Y% a
társszervezethez tartozik. Ez-esetben a közterheket X:Y arányban
vállaljuk.
megjegyzés:
Egy adott területen x:y arány már akkor teljesül, ha mindkét fél a
saját elosztási rendszere szerint oszt, a különbség csupán annyi, hogy
melyik fél hány %-ot visz az országos, vagy afeletti szintekre, mínusz:
mennyit csorgat onnan vissza. Optimális megoldás, ha egyik fél sem
támadja a másikat, csupán azért, mert más rendszert használ, még akkor
sem, ha az nem olyan hatékony. Van aki a versenyautót szereti, és
vannak hozzá útjai, terepen viszont a traktor a megfelelõ választás. Az
elosztást néha szinkronizálni kell, kerülve a perlekedést, és a peres
ügyeket, nehogy olyan helyzet alakuljon ki, hogy például mindkét
elosztó rendszer támogatja a kórházat, mert ott sokan sírnak, és
elfelejtik például támogatni az iskolákat, pláne, ha a kórházért sírók
titokban másra, például kaszinókra költik a támogatást.
A
munkalap
A
munkalap tartalmazza hogy az elvégzett munkáért mennyit kér a cég,
vállalkozó, vagy alkalmi munkás, mennyi az ehhez járuló adomány, és
mennyi az adománnyal terhelt bruttó összeg, amit a megrendelõ fizet.
Amennyiben a munka TAK, azaz teljes mértékben ezt a rendszert
használja, ez mentesít minden más adóteher alól, de ez csupán a
munkalapon megadott munkára vonatkozik. Lehetséges az is, hogy valaki
TAK munkalappal dolgozik valamennyit ebben a rendszerben, miközben
máshol is folytat munkát, más adószabályok szerint. A munkalap
tartalmazza Az alapítvány, vagy adománykezelõ intézmény nevét, az
elvégzett munkát, a megrendelõ és a cég vagy dolgozó adatait. Lehet
nyomtatott, formanyomtatvány, vagy kézzel írott. Az utóbbi esetben az
elvárás csupán annyi, hogy a kézírás legyen egyértelmûen olvasható.
Törvény:
Nem kötelezhetõ minden esetben elektronikus rendszerek használata.
Lehet valaki leadózott legális dolgozó úgy is, hogy kézzel, vagy
mechanikus írógéppel írt munkalapokkal dolgozik, és dolgozhat
készpénzzel. Elektronikus társadalmakban ez-esetben munkalapjai
elektronikus másolatát az adománykezelõ intézmény tárolja a szükséges
ideig, és a dolgozó készpénzzel fizeti az adományt. A Kis és Nagy
Királyok,
Királynõk Köztársasága mûködhet elektronikus és nem elektronikus
társadalmakban is, és használhat más, itt nem tárgyalt adományrendszert
is.
Törvény: Köztársaság Köztársaságnak nem adózik, de
lehetnek egyezmények, egymás, akár hosszú távú, támogatására is.
TAK
munkalap letöltése (.pdf)
kitöltött minta munkalap letöltése
(.jpg)
(Az OTAK munkalap ugyanez, csak a TAK elé oda kell írni egy O betût, és
mindkét esetben fel kell tüntetni a pontos % értéket)
Mint
ahogy az a minta munkalapon látható, a megrendelõ 344 000Ft-ot fizet,
ebbõl 300 000Ft jut a dolgozónak, ami nem tiszta bevétel, mert vannak
anyagköltségek is, és 44 000 Ft jut a Kiskirálynõnek. De mibõl fizetik
ezt a kisnyugdíjasok és a gyerekek? Ez a járda olyan hosszú, hogy hat
nagymama – unoka lakot köt össze, és ha nem faragott, csak válogatott
kövekbõl építenénk, akkor körülbelül 100 000Ft-al kevesebbe kerülne a
mutatvány, de akkor a járda kicsit hepehupás lenne. Ezért inkább a
nyugdíjasok úgy döntöttek, fejenként 58 000Ft-ot
kifizetnek a mesternek, ha az belemegy, hogy mindezt 12 hónap alatt
kell havi részletben kifizetniük. (a borravalót nem tüntették fel a
munkalapon) A mester a minta munkalap szerint, a
területi adományon kívül, még vállalta azt is, hogy jelen munkában 50
000Ft adománnyal járul hozzá Fejér-megye területi alapítványának
létrehozásához. Ezt a ráesõ részbõl, a 300 000Ft-ból fizeti. Így az
alapítványnak már 94 000Ft jut. Bárki lehet az alapítvány pályázója, és
a kiskirálynõ támogatottja, feltéve, ha a tevékenység nem ütközik
törvénybe, és megvan rá a keret. Azok a nyugdíjasok, akik késõbb
építkeznek, mikor már van alapítvány, pályázhatnak, hogy a nekik jutó
50m-es szakasznál az alapítvány tekintsen el az adótól, és támogassa
õket még 60 000Ft-tal, hogy szép sima legyen a járda, de csak annyiba
kerüljön nekik, mintha nem faragott kõbõl építenék. Ez-esetben, ha
megkapják a támogatást, egy nagymamának már csak 40 000Ft -ot kell
kifizetni, és a munkalapon fel kell tüntetni, a megjegyzésben, az
alapítvány támogatásának erre a munkára vonatkozó támogatás kódját
(sorszámát).
Néha elõfordulhat, hogy egy munkalapon a dolgozó
felajánlást tesz IAK vagy EAK formában, a megrendelõ pedig
adókedvezményt kap, de ezek ritka, vagy rendkívüli esetek. Egy
munkánál, ha azt nem tudják kifizetni, és adókedvezményt vagy
támogatást kérnek, akkor nem szoktak, még különadót is felajánlani.
Tehát
lehet egy munkalapon IAK, azaz plusz adomány, és egy másik munka lehet
az, ahol kedvezményt, vagy támogatást vettek igénybe de egyszerre a
kettõ ritkán fordul elõ.
Néhány esetben a királynõ lemondhat az
adományról, és még támogatást is adhat, mivel, gyerekekrõl és
nyugdíjasokról van szó, de a királynõ ezt nem tudja megtenni minden
esetben, mert a dolgozóknak és cégeknek kell eltartani a
területi
alapítványokat, tanácsokat, adományaikkal, amik nagyobb tanácsokat és
alapítványokat tartanak el adományaikkal. Minden pénztárca és
nagy-kalap úgy mûködik, hogy abba elõbb bele kell tenni valamennyit, és
csak utána lehet abból kiszedni valamennyit, vagy annál kevesebbet.
Sajnos a kicsik ezt sokszor nem tudják! Van, aki azt hiszi, a pénztárca
és a nagy-kalap valami olyasmi, amibõl mindig lehet pénzt kivenni. Nem,
elõbb bele kell tenni, aztán lehet kivenni!
A pályázó egy adott munkára, szervezetre,
intézményre kérhet adókedvezményt, vagy teljes adómentességet,
vagy adómentességet és támogatást, de (egy személy,
egy munkafolyamat stb. esetén) olyan nincs, hogy valakit támogatunk,
miközben adóztatunk. Ez hiba lenne, felesleges számítás, akár
a végtelenségig.
Nagy és kiskirálynõ közt viszont más a helyzet, mert itt nem egy, hanem
több vonalról van szó, és kiskirálynõ, miközben fizeti a NAK -ot,
Pályázója lehet Nagy Királynõnek, és kérheti annak támogatását
valamely, saját erõbõl nehezen megoldható de szükséges munka
elvégzéséhez.
Természetesen lehetnek más típusú munkalapok is,
például egy kereskedõ cég, nagyjából úgy számol, mint az építõ mester a
faragott kõvel. Veszi a terméket a termelõtõl, kirakja a boltba, és
eladja a vevõnek. Mennyivel növelte a termék értékét? A kereskedõ nem
farag köveket. Elsõre úgy néz ki, hogy semmivel, mert ugyanazt a dobozt
adta el, mint amit megvett. Igen de õ eladta! És ez a nyersanyagtól a
vevõig tartó teljes munkafolyamat része, kb. 1/14, vagy annál kisebb
része, mert7T7 cégben legkevesebb 13 -an vannak, és a vezetõ néha
kettõnek számít, és lehetnek még ennél is többen, úgy átlagosan a
teljes munkafolyamat körülbelül 1/24 része a kereskedés és eladás, és a
kereskedõ akkor tisztességes, ha ennek megfelelõ haszna van a
termékeken, de van amikor nagyon messze a piac, és vannak még
szállítási költségek is, és az út csak ott kevésbé veszélyes, ahol a
vándor már azelõtt átjutott, és azóta is járják, ezért néha a kereskedõ
ugyanazt a dobozt jóval drágábban adja, mint amennyiért megvette, és az
eladás mínusz a vételár közti különbség -mínusz a költségek TAK
szerinti részét adományozza a királynõnek.
Erre használhat akár kézzel írt munkalapot is, ami például
tartalmazhatja a havi bevétel mínusz kiadás értékeket, és ennek TAK
része az adomány.
A NAK területenként változhat.
Ha
valamelyik megyében például árvíz vagy más katasztrófa van, Nagy
Királynõ megteheti, hogy az adott területen jelentõsen csökkenti az adó
terheket, míg más megyékben egy kicsit emeli az elvárásokat, hogy
pótolja a kiesést mindaddig, amíg a katasztrófa el nem hárul. A
katasztrófa mindig többlet terhet ,jelent, de a katasztrofális
területet lehetõség szerint igyekezni kell tehermentesíteni.
Adomány
a Királynõnek Alapítvány
...hogy mielõbb el tudj kezdeni
dolgozni, vagy legalizálni tudd eddigi munkádat.
Ha
máshol nem találsz munkát, vagy másodállásban szeretnél dolgozni és
pénzt keresni, az Adomány a Királynõnek Alapítvány keretein belül
folytathatsz bármilyen tevékenységet, amit a Királyi Tanács, vagy az
országod parlamentje, megyéd önkormányzata megenged, és a kettõs
adózást kerülendõ, mentesülsz más adóterhektõl, amennyiben az itt
vázolt munkalap szerint adózol. Ha az alapítvány munkalapját használod,
nem szükséges, hogy bejelentett cég legyél, de bejelentett cégként is
vállalhatsz olyan munkát, amit el tudsz végezni, de nincs bent a
bejegyzett tevékenységi köreidben.
Nem akarjuk megszüntetni, a
jelenlegi adórendszert, vagy adórendszereket, hanem alapítványunkkal
kiegészíteni szeretnénk a legálisan mûködtethetõ formákat.
Háttértörténet:
Van egy céged, kaptál egy munkalehetõséget, amit inkább nem vállaltál
be, nehogy összetûzésbe kerülj a hivatallal, mert nem volt bejegyzésed
az adott tevékenységre, és mire bejegyeztetted volna, már más vitte a
munkát? Vagy a megrendelõ is úgy gondolta, nem is olyan fontos,
megleszünk enélkül is! Ennél sokkal jobb, ha az alapítvány
munkalapjával bevállalod a munkát. Sok az adósságod, nem mersz munkát
vállalni, félsz, mert fusiznod kell a megélhetésért. Az alapítvány
segítségével legálissá teheted idõszakos, vagy folyamatos munkáidat.
Hogy elkerüljük a kettõs adózást, tudd, ha a királynõnek adózol, egy
adott munkában, azután már nem kell máshol leadóznod!
Elsõ körben
azokon szeretnék segíteni, akik akár holnap elmennének dolgozni, és
lenne is munkájuk, de nem tudják legyõzni az adminisztrációval járó
gátakat, és kénytelenek feketén dolgozni, vagy inkább nem végzik el a
munkát, nehogy lebukjanak.
Célunk egy olyan egyszerû adományrendszer
mûködtetése, ami minimális adminisztrációval jár és fenntartható akkor
is, ha az elektromos társadalom megbukna. Ne feledd, az új-városok, New
York, New Orleans stb. már azelõtt felépültek, mielõtt hõlégfúvóként
mûködõ számítógépekrõl vagy kérész életûre tervezett digitális
mobilokról lehetett volna üzeneteket küldeni.
Mobiltelefont
gyártasz, de már mindenkinek van és megtelt a piac? Mit mond a rossz
menedzser? Gyártsunk silány terméket, ami hamar tönkremegy,
így mindenki vesz majd még egy mobilt. Mit mond a jó
menedzser? Ha
megtelt
a piac, kell keresni új piacot, és a minõséget is javítani kell, mert
lehet, hogy a következõ piacon kõkori körülmények fognak uralkodni, de
a mi termékünknek azt is ki kell bírni. Na és aki minden évben le
akarja cserélni a mobilját, mert unatkozik? Ha akar, vehet újat, vagy
csereberélhet a használt piacon. Ó egy kis szemléletváltással mennyit
lehetne javítani a gazdaságon! Ha már dolgozol, legalább próbáld meg
jól csinálni azt amit csinálsz, kivéve, ha hóhérként tevékenykedsz,
vagy más illegális pusztító tevékenységet folytatsz, mert azt jobb, ha
abbahagyod!
A királynõnek szeretnél dolgozni? Ha még senki nem tette
meg, alapítsd meg megyédben az Adomány a Királynõnek Alapítványt, ha
már valaki megalapította, akkor keresd meg, és dolgozz náluk. Az
alapítás után az alapítvány emberei felkeresik a területen mûködõ
cégeket, dolgozókat, munkanélkülieket minta munkalapjukkal, és
felajánlják a lehetõséget a cégeknek, hogy így is dolgozhatnak. A
befolyt összeget a királynõk tanácsának adják elosztásra.
A
királynõk
Feltételezzük,
hogy az osztást, mint matematikai mûveletet, a királynõ már ismeri,
mert általános iskolában tanulta, és ezt itt nem kell külön magyarázni!
Nagy
Királynõ ugyanúgy oszt, mint kiskirálynõ, de kiskirálynõ területi
célokat, intézményeket finanszíroz, és lehet nem csak támogatója, hanem
pályázója, támogatottja is Nagy Királynõnek, de Nagy Királynõ
elsõsorban nagyobb, országos szintû intézményeket célokat mûködtet,
finanszíroz.
Hogyan oszt a királynõ? Amit itt vázolunk, az az alap
módszer! Egy egyszerû, kissé összetett matematikai eljárás, amit minden
királynõnek ismernie kell.
A matematikai eljárással fillérre
pontosan kiszámolható, kinek mennyi jár, de azért van ott a királynõ,
vagy a királynõk tanácsa, hogy a matematikai döntést felülbírálhassa,
ha az szükséges. A matematika csupán egy nagyon pontos tudatlan
gépezet, és nagyon hamar tönkre mennénk, ha csupán ennyi lenne. A
mérõszalag sosem fog magától mérni! Ahhoz kell valamilyen ok, és egy
cselekvõ, hogy a mérõszalag mérjen. Ne felejtsd, hogy a galaxis
legsötétebb legostobább legtudatlanabb gépezetét a mesterséges
intelligencia fejlesztõi állították elõ, és még mindig azt hiszik, hogy
termékük jó és mûködik. Nos azért van ott a királynõ, hogy ésszel
felfogja a végeredményt, és azt a helyi körülményeknek megfelelõen
kiigazítsa, és erre semmilyen automata gép nem lesz képes, az ember
maga tudja legjobban, mire van szüksége, mi a feladata stb.
Hogyan osztunk?
Aki
adományt támogatást szeretne egy tevékenységre, intézetre, az pályázik.
A királynõnek a királyoktól van egy listája a támogatható, nem
támogatható, tiltott tevékenységekrõl, de már azelõtt megszûrik a
pályázatokat, például megbízhatóság szempontjából, mielõtt azok a
királynõ asztalára kerülnek. Ha már valaki pénzt kért mások
megsegítésére, és azt elkocsmázta, az nem megbízható. Ha valaki tiltott
tevékenységre kér pénzt, az nem dotálható. Maradnak a körben azok, akik
megbízhatóak, támogatandó, vagy kiemelten támogatandó tevékenységet
folytatnak, vagy intézményt finanszíroznak. Hogyan osztunk? Nem
oszthatunk el többet mint amennyi van. Mekkora szeleteket vágjunk a
tortából, hogy mindenki jól járjon? Nos, ez az amit nem lehet megtenni,
mert mindig lesz olyan, aki zúgolódik, de igyekszünk a legjobb megoldás
felé.
Megjegyzés: Maga a királynõ, vagy királynõk tanácsa
nem
oszt. Nekik már elõkészítik a tortát a hercegek és hercegnõk. A
királynõ csak megnézi, szép-e, és használható-e a torta, vagy még
kell-e rajta javítani, és igent mond, ha a torta megfelel. A királynõ
tudja, hogyan készül a torta, és ha kell, megmondja min kell még
változtatni.
Az alapeljárás: Hogyan készítjük el a tortát:
Tehát a tiltó-támogatandó-kiemelten támogatandó lista alapján
válogatjuk, és besoroljuk a pályázókat.
A legalább támogatandó pályázatokat prioritással és kategóriával látjuk
el.
Kategóriák:
fix összeg, nem változtatható teljes támogatást igényel legalább
ennyire de többet vár: a típus -szorzója 1feletti érték
fix összeg, nem változtatható teljes támogatást igényel: b típus
-szorzója 1
fix összeg, alkudható, részben is támogatható: c típus -szorzója 1 vagy
1 alatti érték
alkudható becsült összeg, a feltüntetettnél többet vár: d típus
-szorzója értéke 1 feletti és alatti is lehet
alkudható becsült összeg, a feltüntetett összeget várja: e típus
-szorzója 1 vagy 1 alatti érték
alkudható becsült összeg, a feltüntetettnél kevesebb is megfelel: f
típus -szorzója 1 alatti érték
mindegyiknek
lehet prioritása, ami azt mutatja, hogy feltétlen megadjuk-e neki a
támogatást, csak részben támogatjuk, vagy kiemelten támogatjuk.
A prioritás is és a kategória szorzó értéke is 1+-1
azaz 0 és 2 és ezen érték közti szám lehet, általában egy körül mozog.
Példa:
Ha a prioritásnál azt mondja a királynõ, hogy ez a pályázat mégsem
támogatható mert kiderült hogy tiltott tevékenységet tartalmaz, akkor a
prioritása 0 és ezt tovább szorozni osztani nem kell.
Példa2:
Ha egy feladatról kiderül, hogy életbevágóan fontos, adhat neki a
királynõ 1-nél magasabb prioritást, az-az fokozottan támogatott lesz a
feladat, de 2-nél magasabb kategória szorzót vagy prioritást sehol nem
használunk, mert a túlfinanszírozás kidobott pénz, és csak hátráltatja
a megvalósulást. Ha kétszer kettõ, az az négynél többel kell szorozni,
akkor a pályázat becsült összege a hibás.
Példa3:
Teljes felelõsség esetén: A pályázatok között fix 1-es kategória
szorzóval, és fix 1-es prioritással szerepel például a területen élõ
nyugdíjasok nyugdíja, vagy hosszútávon szerzõdött közintézmények
fenntartási költsége, de osztott felelõsség esetén beiktatunk még egy
OTAK szorzót, ami a fizetési kötelezettségbõl a ránk esõ részt mutatja.
Ha megvan a prioritás
és a kategória szorzó, elkezdhetünk osztani. A TAK*(1-NAK)-mínusz az
alapítvány költsége a szétosztható összeg. Tehát a területi adományból
levonjuk, ami a Nagy Királynõknek jár és levonjuk az alapítvány
költségeit, a megmaradt összeg a szétosztandó a pályázók közt. Az
alapítvány mûködési költsége (folyamatos mûködésnél kevesebb kell hogy
legyen, mint a TAK 1/24-e, max 1/12-e nehogy drágább legyen a hús, mint
a leves.)
OTAK
esetén külön megegyezés alapján vagy beiktatunk egy OTAK szorzót
az adott pályázatokhoz, ami mutatja, hogy mennyi százalékot kell nekünk
viselni OTAK -os bevételnél és pályázónál, vagy kisebb részvételnél egy
összegben utaljuk a tõlünk várt összeget elosztásra egy másik elosztó
rendszerrel mûködõ szervezetbe.
Megjegyzés: a pályázóknak
juttatott bruttó összegnél gondolni kell a posta és átutalás banki
költségeire is, tehát a bruttó összeg= igényelt összeg * prioritás *
kategória szorzó +posta, átutalás és egyéb költségek.
Most el kezdünk osztani.
A teljes összegbõl levonjuk a fix összeges igények bruttó értékeket, (a
megfelelõ szorzókkal szorozva).
Ha
negatív szám jön ki, akkor túl kevés a TAK, és csak csúsztatni tudunk a
jövõ hónapra, és kénytelenek vagyunk emelni a TAK-ot. Jelen esetben
csak néhány pályázót tudunk kifizetni, és itt figyelembe kell venni a
határidõket, és hogy melyik pályázat csúszhat tovább, és melyik az,
amit azonnal kell fizetni. Ha sok a csúsztatás emelni kéne a TAK -ot,
de minél magasabb a TAK, annál inkább fennáll a veszély hogy
elpártolnak tõlünk az adományozók, a nekünk dolgozók, ezért a királynõ
igyekszik optimális szinten tartani a TAK -ot
Az osztás akkor
megfelelõ, ha az elosztható összegbõl levonva az összes pályázó bruttó
fizetendõ értékét, a végeredmény nem negatív, és a maradék az osztandó
összegnek nem több mint 1/24-e, max. nem több mint 1/6-a. A maradékot
eltesszük jövõ hónapra, így jövõ hónapban már nagyobb lesz a
szétosztható összeg.
Megjegyzés: a TAK sohasem több
kulcsos, minden dolgozóra a keresett összeg nagyságától függetlenül,
adott idõben, adott területen ugyanaz a TAK vonatkozik, A királynõ
saját területén rendkívüli esetben havonta egyébként a királynõk
tanácsán változtathatja a TAK értékét, de feleslegesen
nem változtat, és igyekszik igazodni a JAK-hoz. A királynõ ezen felül
szükség esetén kérhet további támogatást IAK vagy EAK formában.
Alapeljárás2,
osztás változtatható összegekkel: Amennyiben nem fix összeges, hanem
alkudható pályázókról van szó, alkalmazhatjuk a következõ eljárást is:
A magas prioritású fix összegeseket már kifizettük, maradt még
elosztható ÖSSZ mennyiségû összeg a további pályázóknak. A szorzókat
figyelembe véve:
1. pályázó A összeget kér.
2. pályázó B összeget kér.
3. pályázó C összeget kér.
Stb.
X
darab pályázó összesen YY értékû összeget kér, de ez sajnos több mint
az ÖSSZ, vagyis, amennyit ki tudunk fizetni. Vagy átcsúsztatunk
valakiket a következõ hónapra, vagy az alábbiak szerint osztunk:
1. Pályázó kap (A*ÖSSZ)/YY összeget
2. Pályázó kap (B*ÖSSZ)/YY összeget
3. Pályázó kap (C*ÖSSZ)/YY összeget
Stb.
Ha
ÖSSZ nagyobb, mint YY, tehát több van, mint amennyit
igényelnek
akkor megnézzük, lehet-e valamennyit emelni a szorzókon, és így
osztunk, de ez-esetben sem fizetjük túl a pályázókat, hanem a megmaradt
összeget átcsúsztatjuk a következõ hónapra.
A
csúsztatásoknál ügyelj arra, hogy irány a nulla és környéke! Azaz, hogy
ne legyen tartozás, és ne legyen szét nem osztott összeg. Ha a
csúsztatott pályázók kifizetetlen tartozásai meghaladják, a havi
átlagos forgalom dupláját, pláne, ha tripláját, le kell alkudni a
pályázókat, megnézve, feltétlen szükséges-e a kifizetés, és JAK ide,
JAK oda, emelni kell a TAK -ot, míg ismét a nulla felé közelítünk. Ha
túl sok a tartozás, az összezavar, és csõdbe visz. Ha mindig
felhalmozunk, egy kis biztonsági tartalékot, ami felgyûlve meghaladja a
havi átlagforgalmat, vagy annak dupláját, tripláját, az nagyon vonzza a
rablókat, más bûnözõket és a sumák spekulánsokat, akik munka nélkül
akarnak maguknak nagy hasznokat kaszálni, mások verítékébõl. Ha
várhatóan nehéz útszakasz következik, lehet spórolással elõre
betankolni, míg dõzsölés idején, mikor alig van rászoruló és pályázó,
igyekezünk az osztatlan összegektõl megszabadulni.
Ha
az osztás megfelelõnek tûnik, a hercegek, hercegnõk megrajzolják a
tortát, ami azt ábrázolja, kire, mire mekkora szelet jut a teljes
összegbõl, hogy a királynõk meg tudják nézni, szép-e a torta. A
tortából látjuk mit támogatunk.
Milyen
lesz a tortád?
Példák:
Jól figyelj a választásnál, mert az alábbi három torta közül az egyik
halálosan mérgezõ, egy nem jó semmire, csak a pénzt viszi, és egy talán
még használható valamire!
Egy Napóleonnal ötvözött fasiszta típusú rendõrállamban majdnem minden
pénz fegyverkezésre és öldöklésre folyik el.
Egy
háború utáni rendõrállamban rengeteg pénz folyik el törvényesnek hitt
törvénytelen megtorló akciókra, de a legtöbb pénzt hatástalan orvosi
eljárásokra költik, mert ami történt az nagyon fáj, és nincs valódi
orvos, csak kuruzsló, és nincs az a fájdalomcsillapító pirula, ami
enyhítene, mert ezt nem lehet fájdalomcsillapító drogokkal enyhíteni.
Kidobhatod a piruláidat!
A
Köztársaság a kulturáltság és törvényesség alapszintjét akkor éri el,
ha (a tortában) a dotált tevékenységek közt nem szerepel egyetlen egy
darab fegyver, vagy fegyvergyártósor sem. Fegyverkezés, terrorizmus,
háborúk, drogok, ezek illegális, törvénytelen, nem dotálható
tevékenységek!
Érted
már? Ha valaki vedeli a szeszt és dohányzik, akkor legalább annyit
érjünk el, hogy
azt ne állami támogatásból, hanem saját zsebbõl tegye. Ennél keményebb
drogok pedig egyértelmûen tiltólistán vannak. Miféle királynõ az, aki
fegyveres terroristákat támogat? Rúgjátok ki a barbár vezéreket, ha
máshogy nem megy! Majd ha észhez térnek, talán visszajöhetnek.
Milyen lesz a Ti tortátok?
Látod,
hogy nem is kell annyi felesleges adó ahhoz, hogy mûködjön a
Köztársaság? Látod, hogy kevesebbõl is meg lehet élni, ha nincs annyi
felesleges kiadásunk?
A
TAK-7-es és OTAK-cégek, avagy a királynõknek adományozó cégek
Az
Asztropitekusz könyvben található 7T7 mintacég
mesterlap nem tartalmaz adó és adomány
rendszert, az egy cégnek a minta szervezési táblázata, de a királynõ
köthet megállapodásokat a cégekkel, amik lehetnek 7T7, vagy más
felépítésû cégek. Jelen esetben a megállapodás annyi, akár bejelentett,
akár nem bejelentett cégrõl, tevékenységrõl van szó, hogy a cég nem
folytat a terület vezetõi által tiltott káros tevékenységet, (például
illegális fegyver vagy kábítószer gyártás) és a cég az alapítvány TAK
munkalapjával dolgozik, és az alapján adózik. Az ajánlott minta, ha egy
7T7 cég TAK munkalappal dolgozik. Ezek a TAK-7 cégek, és bármilyen
alaptörvényt nem sértõ tevékenységet folytathatnak kicsiben, vagy
nagyban. (Környezetvédelmi normákat is figyelembe véve.) Részünkrõl
méretkorlátozás nincs.
Vegyes területeken más cégek is dönthetnek
úgy, hogy legalább részben, vagy 100%-ban inkább a királyoknak
dolgoznak, a királynõkön és a területi alapítványon keresztül.
Ez-esetben adott cég, vállalkozó szerzõdést köt a királynõvel az
alapítványon keresztül, hogy nem folytat a terület vezetõi által
tiltott káros tevékenységet, és a cég az alapítvány, OTAK esetleg TAK
munkalapjával dolgozik, és az alapján adózik. -OTAK cégek.
Ez egy egyszerû és követhetõ rendszer!
Hogy ne keveredjünk felesleges, követhetetlen és végtelen számításokba,
tudni kell, hogy a dolgozó munkájával termeli jövedelmét. Ennek egy
részét adományként adja a királynõnek, amit az elosztáson keresztül
valaki megkap, és ennyi! Azoknak, akiknek, vagy
amely
intézményeknek, adományokból van finanszírozva a megélhetésük,
fenntartásuk, nem azért kapják az adományt, hogy annak egy részét
vissza keljen fizetni. Tehát az adomány nem adóalap. Ha az adományt
megadóztatnánk, az csak népbutítás, trükk, és szemfényvesztés lenne,
sok felesleges számítással, és például csak azoknak kedvezne, akik ránk
akarják erõltetni hibásan gyártott és programozott digitális
kacatjaikat, és ebbõl nagyot akarnak kaszálni, hogy eltartsák
rejtegetett fegyvereseiket, mert azt hiszik, a szépen csillogó fegyver
és a fényes gombafelhõ díszíti az országot.
Az
Alapítvány dolgozói
Legyél Te az alapító,
de ne akarj magadnak nagy summákat kaszálni! Ez az egész rendszer azért
lett kitalálva, hogy az adónak és adományoknak legyen végre egy
tisztességes gyûjtõ és elosztó rendszere. De ez csak akkor
tisztességes, ha az itt leírtak szerint tisztességesen van mûködtetve.
Ha neked még nem világos, hogyan mûködik a rendszer, olvasd el még
egyszer, és inkább hagyd meg másnak a vezetést, de ha érted, hozzátok
létre az alapítványt, vagy ha már van ilyen a területeden, dolgozhatsz
benne! Kössetek szerzõdést a cégekkel! Válasszatok kiskirálynõt!
Osszátok meg a felelõsséget a közteherviselésben és mûködjetek együtt a
területen lévõ más rendszerû, de hasonló céllal mûködõ szervezetekkel,
de felfejlõdhettek odáig is, hogy a teljes felelõsséget Ti vállaljátok.
És eljöhet az idõ, amikor Nagy Királyokat és Királynõket fogtok
választani.
Az alapítvány tartja el a tanácsosokat, vagy tanácsadókat, hercegeket,
hercegnõket,
királyokat, és királynõket, és nekik dolgoznak a vándorok. A királyok
elsõsorban azért felelõsek, hogy egyértelmû törvényekkel mutassák, mit
lehet, és mit nem. A királynõk a kódexekért, és az adományok
elosztásáért felelõsek. A vándorok járják a területet, újra és újra
megkötik a cégekkel az alkalmi, havi, éves szerzõdéseket, karbantartják
a folyamatos szerzõdéseket, amik meglétére a kis-hercegek és
kis-hercegnõk ügyelnek, miközben segítenek a kiskirályoknak és
kiskirálynõknek. Ez az alapítvány, vagy tanács szûk köre, aminek
folyamatos mûködését fedezi a TAK 1/24 legfeljebb 2/24 azaz 1/12 része.
(Az alapítás ennél többe kerül, de az egyszeri költség.) Az alapítvány
szûk körének átlagfizetése általában másfélszerese a hozzájuk tartozó
cégek dolgozói átlagfizetésének. Katasztrófa helyzetben lehet kevesebb,
jobb teljesítmény esetén több, de kiskirály sem keres többet,
vagy kevesebbet mint az alapítvány dolgozói átlagfizetésének fele, vagy
duplája. Mert nem lehetsz a szegények igazi királya, ha több mint
kétszer annyit keresel, mint Õk, és nem lehetsz a gazdagok igazi
királya, ha még fele annyit sem keresel, mint õk. Osztoznod kell azok
sorsában, akiket vezetsz! Az eddigiekbõl már látszik, hogy a
vándoroknak sok, és sokkal nagyobb összegû szerzõdéseket kell kötni,
mint a saját fizetésük. Vándor bejárja az egész területet, hogy ez
meglegyen, és hogy lássa a cégek, tisztességesen mûködnek.
Nagy
Királyok és Királynõk vándorai, dolgozói: a kicsik területi tanácsai,
alapítványai, valamint néhány közvetítõ és területközi Király vagy
Királynõ. Õk is általában másfélszer annyit keresnek, mint a
kicsik, de a határ itt is a fele, vagy a duplája. És ez így megy
felfelé.
A vándor a hercegek és hercegnõk bizalmasa. Tanul
tõlük, néha részt vesz a tanácson, és tudja, kinek mi a dolga, és hogy
kell azt végezni. Mikor már a kisujjában van a recept, hogyan mûködik
egy köztársaság, foghatja a receptes könyvet, és útra kelhet, hogy más
vidékeken is szerencsét próbáljon és segítsen ott is Köztársaságot
alapítani. Ha meg van a technika, akár a sötét ûrön is átmehet, hogy
másik bolygókat találjon, de sohasem igázhatja le a területet, ahová
lép. A vándor nem pusztító harcos. A vándor az életet hozza viszi nem a
halált. A vándor a törvénytelen barbár hordákat is taníthatja törvényre
kultúrára, leleplezi a pusztulásba vezetõ barbár törvényeket, és
megmutatja a helyes utat. De hosszú a vándorok útja, és sokan
odavesznek, és kevesen jutnak el odáig, hogy nyomukból világok
szülessenek, vagy barbár világok törvényesebbé váljanak.
A
vándor az, aki megmutatja a recepteket és segít létrehozni az
alapítványt, a tanácsot. Sokszor ingyen dolgozik, mert a recept maga is
ingyen van, és ennek így is kell maradnia. De a vándor a könyv
készítésért, tanításért, a megvalósításért már kérhet segítséget,
honorálást, dotációt, de nem teheti ezt kötelezõvé. A helybeli pedig
csak ritkán segít, amíg nem érti mit is csinálunk és aki messzirõl
jött, örülhet, ha nem ûzik el mássága miatt azok, akik még saját
maguktól is rettegnek. Ezért a vándor ha
egyedül van a területen, beállhat a helybeliek közé dolgozni, hogy
meglegyen a mindennapi kenyere, majd a régi receptet lefordítja maradék
idejében a helybelieknek, és elkezdi a tanítást, és folytatja ezt, amíg
él, vagy amíg meg nem valósul a Köztársaság.
A vándor tudja,
lehetnek más tanítók is más tanokkal, és lehet, hogy továbbáll, és nem
feltétlen ragaszkodik ahhoz, hogy az õ tanai valósuljanak meg, de tudja
a vadak vagy hallgatnak a tanításra, vagy elbuknak, mert akiket minden
tanító elhagy, azokra már csak a pusztulás és a feledés vár.
Reméljük hogy sikerül egy olyan Köztársaságot létrehoznunk, ami végre
eléri a törvényesség alapszintjét.
Sok sikert!
A vándor és tervezõ 2014.07.14
Привет Анастасия Романова Kiskirálynõ!
Hogy hívják a nõvéreidet?
Ön
most az Asztropitekusz írott rádió adását olvasta. Ha hangosan olvasta,
akkor hallgatta is. Adás vége: 2014.07.14. hétfõ
A natúr palacsinta
receptje:
A natúr palacsintában nincsen tojás, így azok is el tudják készíteni,
akik nem tudnak tojást lopni a tyúkoktól.
A
maradék lisztet megkeverjük a földbõl feltörõ habzó szódavízzel, de nem
habzó forrásvíz is megfelel, ha nem ketyeg mellette a mûszer.
Radioaktív esõvizet ne használjunk. Keverés közben annyi vizet
használjunk, hogy hígabb legyen mint a méz, (kb. olyan legyen mint a
szörp.) Egy kicsit megsózzuk, majd megkeverjük. Olajos
palacsintasütõben megsütjük. Nem tudom mire buknak, és mit esznek azok,
a szerencsétlen torzszülöttek, akiknek a génjeit megváltoztatták a
mengele típusú kontár génsebészek, de tudod nekünk most fel kell
készülnünk arra is, hogy mit eszünk azután, ha ez a militarizált
rendõrállam fõbe löveti magát. A talált langyos baracklekvár tetejérõl
leszedjük a penészt, a többi már általában ehetõ, ha nem ketyeg. A
lekvárt ha szükséges átfõzzük. Megkenjük a kisült palacsintát és
felszolgáljuk társainknak.
Nem meg mondtam, hogy a leszerelésre és
az atomkeresztre költsetek, de Ti fegyverekre költöttetek. Ti jobban
tudjátok még mindig ugye?
Ismétlem a régi rendszerbõl nem dobunk ki
semmit, ami használható. Csak ami teljesen használhatatlan, azt
mellõzzük. Alkatrésznek nem szedünk szét mûködõ gépeket. Viszont
Atomkeresztes a félgép emberek beépített fegyvereit sem kíméli. Óvakodj
az implantátumoktól! Az ember úgy egészséges, ha nincsenek elektromos
kütyük beleépítve.
A vándor azt mondta, ha katasztrófa után ivóvizet
keressetek, ott keressétek ahol régen ásványvíz, vagy termálfürdõ volt.
Az talán nem fertõzött, és nem ketyeg.
További szép-napokat és éjszakákat kívánunk!
Ismét zene: *** Masterboy - Anybody *** Art of Noise – Paranoimia ***
Icehouse - Great Southern Land ***
Recept
a költségvetés átrendezésére: Minden
társadalmi problémára található békés, tisztességes, vagy
tisztességtelen erõszakos megoldás. Rajtunk múlik mit választunk.
A tisztességes megoldás: A
fegyverkezésre szánt katonai kiadásokat kb. megfelezzük, így máris
csökkenthetjük az állampolgárok adóterheit. A megfelezett összegbõl
finanszírozzuk a katonák átképzését, és felállítunk egy mobil
fegyverlerakó helyeket biztosítani tudó atomkeresztes tûzoltóflottát,
ami például Ukrajnába is képes ivóvizet, és némi élelmet szállítani,
azoknak, akik hajlandóak befejezni a harcot, és leteszik a fegyvert.
(Nem kell, hogy a gatyánkat is technikára költsük, használt tûzoltó
autó átalakítása is megfelel, végül is, háborús területen a harcoló
elmebajosok rács mögé dugása, és a háború megfékezése a cél. Nem a
legjobban csillogó szerkót küldjük háborús területre tüzet oltani!) A
katonákból azokat választjuk átképzésre, akik normálisabbak, és
jelentkeznek a feladatra, a többieket, hogy meg legyen a kenyerük,
idõszakos gazdasági munkákra, vagy társadalom segítõ feladatokra
osztjuk be, és nem dotálunk fegyveres harcot. A fegyverkezés,
a
terrorizmus, a háborúk elmebajos törvénytelen jelenségek. Tisztességes,
törvényes társadalomban nem dotálhatóak.
Tûzoltó
flottát csak akkor küldhetünk másik köztársaság területére, ha adott
társköztársaság azt kéri vagy beleegyezik, legrosszabb esetben akkor,
ha a veszély nagyobb, és nem csupán az adott köztársaságot fenyegeti,
de ez esetben is igyekszünk az engedélyt legalább menet közben
megszerezni!
A vándor üzenete a Királynõknek: Orvosi kuruzslások
megelõzése kutatásban és fejlesztésben: Orvosi
kutatásoknál különösen ügyelni kell arra, hogy ne dotáljunk mengele
típusú kutatókat és gyógyítónak álcázott gyilkosokat. Szigorúan kell
vizsgálni, hogy orvosok és kutatók, nem sértik-e az alapvetõ normákat,
és betartják-e az Asztropitekusz könyvben vázolt alapvetõ törvényeket!
A haláltáborban mengele vizsgálgatta, a lefõzött, csontváz vajon
olyan-e, mint amit a röntgenkép mutat. Aztán, akiket a röntgenképek
alapján méltónak talált arra, hogy bekerüljenek a gyûjteménybe, azokkal
elbeszélgetett, majd megölette õket beosztottaival, és lefõzve kérte a
csontvázukat. Ha Megnézed azokat az orvosokat, akik patkányokon
kísérleteznek, láthatod, hogy (nem vagyok hajlandó ennek az õrültnek a
nevét nagy kezdõbetûvel írni) mengele és a patkányokon kísérletezõ
orvosok közt, sokszor csupán annyi a különbség, hogy mengele az
embereket is patkányoknak nézte. Mondta is a haláltáborba hurcoltakra,
hogy tengerimalacok. A kísérleti patkány elõbb utóbb bele döglik az
orvosi bánásmódba, vagy életképtelen torz állatként mutatja be a
nagyközönség elõtt, mi lesz azokkal, akik orvosi kezelést fogadnak el
maguknak az efféléktõl, aztán megdöglik. Persze a kutatók azt állítják
majd, hogy ez szükséges rossz, és komoly tudományos elõre lépés. (csak
azt nem teszik hozzá, hogy elõrelépés a pusztulás irányába) Rengeteg
állatkísérlet mellõzhetõ ha a türelmetlenségünket félretesszük, azokkal
együtt, akik a bajból és betegségekbõl akarnak átlag feletti vagyonokat
összeharácsolni, és ehelyett a megfigyelõképességünket növeljük. Nem
kell megöletnünk egy embert csak azért, hogy csontvázát lefõzetve
megtudjuk, vajon az tényleg olyan-e amilyet a röntgenkép mutat.
Ugyanezt az eredményt kideríthetjük úgy is, hogy egy magától megdöglött
macskát megvizsgálunk, gyûjteményt pedig lehet halottak csontjaiból is
csinálni, nem kell az élõket megölni. Érthetõ már, hogy a mengele
típusú orvosok valójában semmivel sem vitték és viszik elõbbre a
tudományt, csak felesleges pusztítást okoztak és okoznak?
Ami a kísérleti patkányt illeti:
Környezetvédelmi törvény: Intelligens
lény vadakhoz, állatokhoz vagy növényekhez szándékosan semmilyen
körülmények közt, és semmilyen indítékból nem lehet kegyetlenebb, vagy
olyan kegyetlen, mint annak saját környezete. Az intelligens lény által
nyújtott környezet, vagy bánásmód kevésbé brutális kell hogy legyen,
mint a brutális vadvilág. (ha mi emberek ezt a törvényt nem tartjuk
meg, a Köztársaság többi tagjai úgy fognak ránk tekinteni, mint
legfeljebb fél-intelligens vadállatokra.)
Tehát például:
a kutató az egérrel nem lehet kegyetlenebb, mint a macska, ami néhány
perces játék után dorombolva, szadista módon élvezve, felfalja még
rángatózva kivérzõ áldozatát, de a macska nem fal fel minden egeret.
Ennél sokkal, sokkal nagyobb kegyetlenség az egérrel, ha a géntérképet
is csak silányan ismerõ génsebész kontár eljárásával eltünteti annak
bundáját, körülbelül olyan precizitással, mintha bunkósbottal csapnánk
le valakinek a végtagját, hogy az többé ne mûködjön, miközben a
tudatlan becsvágyó szadista orvoskutató által okozott hiba az adott faj
életben maradási esélyeit hosszútávon csökkenti. A genetikában addig
csak megfigyelési jog van, amíg nem ismerjük és értjük 100%-ban az
adott faj genetikai térképét! Semmiféle manipuláció, vagy vagdosás!
Ehelyett a detektorokat és mikroszkópokat kell fejleszteni, hogy jobban
lássunk! Kétséges, hogy az ember által végzett génmanipuláció valaha is
konstruktív lesz. Amit ma csinálnak, az egyértelmûen nem dotálható
destruktív, és tiltólistán van. Hasonló nem dotálható destruktív
kategória az egér fejére mikrochipeket operálni, aminek burkolt célja
fizetést nem kérõ csak pusztításra alkalmas félgép hadi robotok
elõállítása emberekbõl, és aljas mocskos rendõri kontroll terjesztése
emberbe operálható mikrochipek segítségével, amik mindig jelzik a gyáva
fegyveres zsaruknak, merre futnak kiszemelt áldozataik, akikre majd
saját
bûneiket is rákenhetik.
A Galaktika Szankció
különösen tiltott bûncselekmények elkövetõi közt tartja számon azokat,
akik kopasz egereket és macskákat állítanak elõ kontár génsebészeti
eljárásokkal, hogy eredményeiket méreg drágán, kozmetikai cégeknek
adják el, hogy azok életre szóló lábszõrtelenítést ajánlhassanak
hölgyeknek, miközben alaposan rongálják az ember genetikai
kódjait!
*** Rudy And Co - Mama Radio *** Dee
D. Jackson - Meteor man *** Abba - Dancing Queen ***
És most Ti következtek!
Ismét kigyulladt egy
tetõszerkezet.
A
felelõsség megállapításánál, nem csak azokat kell vizsgálni, akiknél
kiborult a bili, hanem azt is meg kell vizsgálni, ki mit rakott a
bilibe, mert egy hiba miatt nem tud egy üres bili kiborulni, csak ha
tele van bili, akkor szokott kiborulni!
Ugye
milyen nehéz alulról elhárítani a katasztrófát, mikor az felül van! Fel
kell oda mászni! Asztropitekusz nem így cseréli a tetõszerkezetet!
Hányan vannak a vezetõségekben, akik egymás égetésével foglalkoznak,
ahelyett, hogy végeznék a dolgukat? A felelõsség megállapítása nem
egyenlõ a felelõsségre vonással és azzal a tevékenységgel hogy valakik
már megint lincselni akarnak másokat!
Ne akarjatok a lokogopédusnál túlórázni!
Nem ezt vártuk tõletek! Válaszként egy tortát és egy turmixot várunk
tõletek!
*** Roxette - How Do
You Do! ***
És most Ti következtek ...
|